logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Graficzna odsłona kampanii z Faworów
30.07.2012
Tematy: Wydarzenia

Graficzna odsłona kampanii z Faworów



Coś się nie zgadza na plakacie przedstawiającym różowy ślubny tort z figurkami dwóch mężczyzn… powinien być przecież błękitny – dopowiada hasło. Ten key visual kampanii społecznej dotyczącej praw osób LBGTQ jest jednym z sześciu opracowanych przez studentów biorących udział w projekcie Humanity in Action. Wszystkie zostały zaprezentowane na spotkaniu 20 lipca w kawiarni Fawory na ul. Mickiewicza 21 w Warszawie.

Podzieleni na sześć zespołów uczestnicy przygotowali dwie kampanie dotyczące przeciwdziałania handlowi ludźmi, dwie akcje antyksenofobiczne / antyrasistowskie oraz dwie poświęcone przeciwdziałaniu dyskryminacji osób homo- i biseksualnych. Ich wrażenia i dokładne opisy koncepcji przedstawione są na prowadzonym przez nich blogu.

W warsztatach pod hasłem „POLAND in Theory and Practice: from Resistance to Solidarity, from Transformation to Civic Society” („Polska w teorii i praktyce: od oporu do Solidarności, od transformacji do społeczeństwa obywatelskiego”) wzięło udział 20 młodych ludzi z Polski, Niemiec, Ukrainy i USA. W trakcie prelekcji, warsztatów i wizyt studyjnych uczestnicy programu mieli możliwość kontaktu z ekspertami i doświadczonymi aktywistami (m.in. z prof. Zdzisławem Machem, prof. Andrzejem Rychardem, dr. Adamem Bodnarem, Anną Dryjańską z fundacji Feminoteka, Joanną Garnier z fundacji La Strada, Beatą Tokarz-Kamińską z Towarzystwa Inicjatyw Twórczych „ę”, Rafałem Pankowskim ze stowarzyszenia Nigdy Więcej). Dodatkowo uczyli się od specjalistów, w jaki sposób tworzyć atrakcyjne i skuteczne kampanie społeczne.

Po programie każdy uczestnik powinien w ciągu roku wdrożyć swój projekt na rzecz praw człowieka (tzw. action project). Najlepsze pomysły mają szansę otrzymać wsparcie finansowe w postaci mini-grantów. Wszystkie mogą liczyć na pomoc merytoryczną oraz wsparcie instytucjonalne ze strony sieci HIA.

 








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek