logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  06.03.2013

Gra wstępna ze skutkiem śmiertelnym

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Namiętne uściski i pocałunki kończą się w prosektorium, a pod łóżkiem innej pary dziewczyna składa wieniec. Młodzi aktorzy: Dominika Gwit, Alan Andersz i Philippe Tłokiński w spotach kampanii "Kończ bez strachu" zachęcają do używania prezerwatywy. W akcję zaangażował się również Łukasz Nowicki.

Kampania ma na celu nie tylko przełamywać tabu związane z samą prezerwatywą, ale przede wszystkim dostarczyć młodym ludziom wiedzy na temat profilaktyki chorób i infekcji przenoszonych drogą
płciową. Konstruowaliśmy tę kampanię tak, aby była jak najlepiej dostosowana do kanałów
komunikacyjnych, którymi porozumiewają się młodzi ludzie. Z naszych obserwacji i badań wynika, że czasy skuteczności ulotek i broszur informacyjnych są już dawno za nami. To stawia duże wyzwania,
informacja musi być nie tylko rzetelna, ale także w atrakcyjnej formie, inaczej młodzi ludzie się nią
nie zainteresują – tłumaczy Agata Kwiatkowska ze Społecznego Komitetu ds. AIDS, który przygotował
kampanię. Spoty można oglądać od 4 marca w internecie, kinach oraz na antenie TVN.

Oprócz spotów, strony www i interaktywnych aplikacji projekt proponuje szkolne warsztaty z
profilaktyki HIV/AIDS. Więcej informacji znajduje się na stronie www.konczbezstrachu.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kończ bez strachu
Czas:
2012.3.4
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Społeczny Komitet ds. AIDS (SKA)
Media:
Telewizja, kino, internet
Adresaci:
Osoby młode, aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Kochasz życie? Kochaj się z prezerwatywą





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek