logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gra wstępna, czyli o początkach związku
03.05.2010
Tematy: Wydarzenia

Gra wstępna, czyli o początkach związku



Twórczynie projektu „Kinoterapia. Spotkania między kadrami” zapraszają 8 maja, godz. 11:00 do warszawskiego KINO.LABu na drugie z dwunastu spotkań w ramach cyklu 'Związki’. Jego uczestnicy obejrzą wspólnie film Petera Yatesa „John i Mary” (1969), w którym tytułowe role zagrali Mia Farrow oraz Dustin Hoffman. To zrealizowana na podstawie książki Mervyna Jonesa, historia ludzi, którzy po przypadkowym spotkaniu w barze spędzają razem namiętną noc, a rano próbują się do siebie zbliżyć.

– Po filmie zaprosimy widzów do rozmowy o początkach związku. Jakie oczekiwania, nadzieje i lęki wnosimy do rodzącej się intymności? Podyskutujemy też o grach jakie wtedy toczymy – mówi Karolina Giedrys-Majkut, która poprowadzi spotkanie po projekcji filmu. W panelu dyskusyjnym udział wezmą Barbara Markowska – socjolożka Collegium Civitas, psycholog Konrad Maj oraz aktorka Agnieszka Sitek, która wcieliła się w postać Mary w spektaklu „John i Mary” granym od lat w teatrze Ochoty.

Dla widzów, którzy zechcą pogłębić swój kontakt z filmem oraz poruszaną w nim tematyką organizatorki przygotowały 3-godzinny warsztat kinoterapeutyczny pt. „Mit relacji”. Rozpocznie się on o godz. 15:00 a poprowadzi go Anna Twardowska, która pracuje metodą psychologii procesu Arnolda Mindella. (Liczba miejsc ograniczona, konieczne są wcześniejsze zapisy: anna@kinoterapia.pl).

Wydarzenia w Kino.Lab wzbogacają teksty oraz wywiady dostępne na stronie www.kinoterapia.pl – rozmowa z małżeństwem psychologów: Anną i Konradem Majami oraz wywiad z Pawłem Wojciechowski z portalu 'Geniusz uwodzenia’.

Bilety na wszystkie wydarzenia dostępne są w kasie CSW Zamek Ujazdowski (ul. Jazdów 2). Udział w seansie i dyskusji to koszt 10 zł. a pakietu z warsztatem kinoterapeutycznym – 60 zł.

Projekt realizowany jest przy wsparciu Ministerstwa Kultury Dziedzictwa Narodowego oraz British Council. Partnerami organizacyjnymi wydarzenia są: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej, Fundacja Komunikacji Społecznej, Kino.Lab, TVP Kultura Filmweb oraz portal kampaniespoleczne.pl








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek