logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Gra o psie życie
08.02.2018
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Problemy społeczne, Bezpieczeństwo ruchu drogowego, Inne

Gra o psie życie



Chcąc zwrócić uwagę na problem porzucania psów przy drogach, firma Stalexport Autostrada Małopolska S.A. rozpoczęła kampanię edukacyjną, której celem jest kreować odpowiedzialną i humanitarną postawę wobec zwierząt.  Trzonem inicjatywy jest konkurs adresowany do graczy Minecrafta. „Gra o psie życie” adresowana jest przede wszystkim do dzieci i młodzieży, które, uwrażliwione na los swoich pupili, mogą kształtować postawy dorosłych.

 Termin rozpoczęcia kampanii jest nieprzypadkowy – ferie zimowe, podobnie jak wakacje, to czas, kiedy odnotowuje się więcej przypadków porzucania psów przy drogach. Chcąc zwrócić uwagę na to negatywne zjawisko, zarządca A4 Katowice-Kraków sięga po jedno z najpopularniejszych internetowych narzędzi – grę Minecraft.

–  Kampanię kierujemy do młodych ludzi, bo to często na ich życzenie pies staje się nowym domownikiem. Zdarza się, że jest nieprzemyślanym prezentem, np. gwiazdkowym, który szybko przytłacza ilością obowiązków albo staje się przeszkodą w obliczu wyjazdu na ferie. Pozbywanie się psów w okrutny sposób, poprzez wyrzucanie ich z samochodów, czy zostawianie przy drogach, to realny problem, który w naszej kampanii przenosimy do świata wirtualnego. Korzystając z potężnego potencjału komunikacyjnego gry Minecraft oraz odwołując się do wrażliwości dzieci i młodzieży, mamy szansę trafić z naszym przekazem również do ich rodziców. Celem konkursu jest pokazanie w kreatywny sposób odpowiedzialności, z jaką wiąże się posiadanie psa i jak być dla zwierząt po ludzku dobrym – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM SA.

Ambasadorami kampanii zostali popularni Youtuberzy: MagdalenaMariaMonika, RoxMb oraz Vertez.  Zaproszeni do współpracy influencerzy, z początkiem ferii zimowych ogłosili start konkursu Gra o psieżycie za pośrednictwem swoich kanałów na portalach społecznościowych.

Hej! Pamiętacie przygodę Nero? Przypominam Wam o konkursie, w którym do wygrania będzie Fotel Gamingowy, spotkanie ze mn…

Opublikowany przez RoxMb na 5 lutego 2018

Konkurs na najlepsze historie stworzone w Minecrafcie, traktujące o problemie porzucania czworonogów przy drogach trwa do 25 lutego 2018r. Autorzy najlepszych historii spotkają się z gwiazdami Minecrafta podczas finału kampanii, który odbędzie się w marcu tego roku. Do wygrania są również: profesjonalny fotel gamingowy oraz zestawy oryginalnych gadżetów z podpisami gwiazd Minecrafta.

Linki do filmów prezentujących stworzone w Minecrafcie historie, poruszających problem porzucania psów przy drogach, można przesyłać poprzez formularz zamieszczony na stronie kampanii: www.graopsiezycie.pl. Filmy konkursowe nie mogą być dłuższe niż 3 minuty, muszą być oryginalnym dziełem uczestnika konkursu i powinny być zamieszczone na jego kanale w serwisie Youtube w trybie niepublicznym . Na stronie akcji www.graopsiezycie.pl znajdują się także: regulamin i harmonogram konkursu oraz pozostałe szczegóły dotyczące akcji.

Stalexport Autostrada Małopolska S.A. zarządza 60-kilometrowym odcinkiem autostrady A4 pomiędzy Katowicami a Krakowem. Projekt realizowany przez Stalexport Autostrada Małopolska S.A., w odróżnieniu od innych koncesji na zarządzanie autostradami płatnymi, nie obciąża Skarbu Państwa żadnymi zobowiązaniami. Spółka nie korzysta z żadnych dotacji, czy też gwarancji Skarbu Państwa

 

Graopsiezycie


Nazwa kampanii:
Gra o psie życie
Nadawca:
Stalexport Autostrada Małopolska SA
Wykonawca:
Stalexport Autostrada Małopolska SA
Adresaci:
młodzież, internauci
Hasło kampani:
Gra o psie życie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek