logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  14.03.2016

Gra na czas

Your browser does not support the video tag.


Ogromna klepsydra, a w środku – zamiast przesypującego się piasku – stłoczeni w wielkim ścisku ludzie. Ich twarze pokazują zobojętnienie i niemoc. Reakcje są spowolnione i wyglądają na odurzonych. Jeden z mężczyzn, niesiony ponad tłumem, spada jako pierwsze "ziarno piasku", rozpoczynając proces odliczania czasu.

Obraz uzupełnia ponuro brzmiąca narracja: Ludzie prowadzący pod wpływem narkotyków, narażają na niebezpieczeństwo każdego, kto znajdzie się na ich drodze. Testy drogowe mogą wykryć aktywny składnik marihuany przez co najmniej 5 godzin, a metamfetaminy przez co najmniej 24 godziny, czasem dłużej, w zależności od osoby. Jeśli prowadzisz zanim Twój organizm oczyści się z narkotyków – zostaniesz złapany.

"It’s time to stop drug driving" ("Czas przestać prowadzić pod wpływem narkotyków") – pojawia się główne hasło kampanii "Time’s up" ("Czas minął") Komisji Wypadków Drogowych Południowej Australii (Motor Accident Commission of South Australia – MACofSA), zrealizowanej przez agencję KWP! Advertising z Australii.

Niezwykle wolno odliczająca czas klepsydra, oznacza długi okres pozostawania organizmu w stanie odurzenia po zażyciu narkotyków, uniemożliwiającego odpowiednio szybką reakcję kierowcy, a zatem utrudniającego prowadzenie pojazdów i stwarzającego zagrożenie na drodze. Tłoczący się w środku ludzie mają symbolizować w różnym stopniu odurzonych narkotykami kierowców.

Statystyki mogą być szokujące: obecnie w Australii notuje się więcej osób prowadzących pod wpływem narkotyków niż pod wpływem alkoholu – donosi Komisja. 9 spośród 100 osób, u których badano obecność narkotyków we krwi podczas jazdy samochodem, uzyskało wynik pozytywny, w porównaniu do 1 na 100, prowadzących pojazd pod wpływem alkoholu. W związku z tym, policja zwiększyła liczbę kontroli drogowych, sprawdzających obecność narkotyków w organizmie, we wszystkich metropoliach i regionach.

Joanna Bącela


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Time’s up
Czas:
2016.2.14
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Australia
Nadawca:
Motor Accident Commission of South Australia
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
KWP! Advertising (Australia)
Adresaci:
Kierowcy, osoby zażywające narkotyki





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek