Gotujemy się na dobre
2023 był najgorętszym rokiem w historii. Pomimo tak wysokich temperatur mnóstwo osób nadal nie zdaje sobie sprawy, że indywidualne decyzje (tzw. mikrodziałania) ale realizowane na dużą skalę, mogą łagodzić zagrożenia związane ze zmianami klimatycznymi. Podróż koleją zamiast samochodem jest jednym z nich.
Trainline – działająca na terenie Europy platforma cyfrowa do rezerwacji biletów kolejowych i autokarowych – w ramach tradycyjnej kampanii promującej swoje usługi, postanowiła skłonić do namysłu kierowców podróżujących po krajach Unii Europejskiej i zachęcić ich do bardziej zrównoważonych decyzji konsumpcyjnych. Projekt The Climate Is Cooking (nieprzetłumaczalna gra słów – idiom „sth is cooking” z grubsza oznacza tyle co „sprawy idą do przodu”) wykorzystuje lokalne anomalie pogodowe (patrz niżej), by zwiększyć (i to w drastyczny sposób) świadomość odbiorców na temat postępujących zmian klimatycznych.
Dla trzech poniższych billboardów zaproponowano nieprzypadkowe miejsca usytuowania – naprzeciwko stacji benzynowych położonych wzdłuż autostrad, które prowadzą do wymienionych na grafikach miast:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie