logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gotowanie, kosmetyki i projekt domu dla alergika
17.11.2015
Tematy: Wydarzenia

Gotowanie, kosmetyki i projekt domu dla alergika



21-22 listopada 2015 r. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędzie się druga edycja
Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej. Tak jak w roku ubiegłym jego założeniem jest umożliwienie uczestnikom uzyskania informacji dotyczących sposobów zapobiegania i leczenia wszelkiego rodzaju alergii oraz nietolerancji pokarmowej, jak również zapoznanie się z produktami i skorzystanie z promocyjnej oferty wystawców. 

W tym roku przestrzeń wystawowa została podzielona na sektory, w których zwiedzający będą mogli spotkać się z producentami i dystrybutorami produktów z następujących obszarów:

  • GLUTEN & FREE FROM: żywność i napoje bez glutenu, bez laktozy i innych alergenów
  • SKIN CARE: dermokosmetyki, kosmetyki pielęgnacyjne, odzież specjalistyczna
  • HOME, HEALTH CARE&MED: sprzęt AGD i medyczny, środki czystości, pościel, środki na roztocza, placówki medyczne, ośrodki wypoczynkowe
  • ECO & ORGANIC & VEGE: produkty naturalne, ekologiczne, organiczne oraz vege, strefa wykładów EKO-NATURA, DOM HYBRYDOWY.

Atrakcją sektora ECO, poza strefą wykładową pod patronatem Hipoalergiczni.pl, ma być stoisko Partnera Strategicznego targów – Domy Hybrydowe. Firma w swojej ofercie posiada zaawansowane technologicznie domy, które mają łączyć w sobie funkcjonalność, ekologię, oszczędność, komfort i bezpieczeństwo. Podczas wydarzenia zostanie zaprezentowany projekt domu dla osób o podwyższonych wymaganiach zdrowotnych. 

Oprócz możliwości zrobienia zakupów, czy poznania nowości rynkowych, na uczestników czekają inne atrakcje. Będą oni mogli wziąć udział w warsztatach i pokazach kulinarnych vege i bezglutenowych. Odbędą się także spotkania z autorami popularnych tytułów, m.in. Katarzyną Jankowską, autorką bloga i serii książek „Mama Alergika Gotuje”, Martą Szloser i Wandą Gąsiorowską z premierą książki „Święta bez pszenicy”, Joanną Anger i Anną Piszczek z tytułem „AlaAntkowe BLW (bobas lubi wybór)”. Dodatkowo swoje umiejętności kulinarne zaprezentują Mirosław Trymbulak i Jola Słoma, czyli Atelier Smaku, dr Schar i inni kucharze. Szczegółowy program warsztatów znajduje sie tutaj.

W planach są także wykłady ekspertów, panele dyskusyjne i debaty w dwóch strefach wykładowych MED (prof. Bolesław Samoliński, prof. Maciej Kaczmarski, dr Anna Nowicka, dr Lidia Ruszkowska) oraz EKO/NATURA (Reni Jusis, dwie debaty plenerowe Hipoalergiczni i goście: Danuta Myłek, Emilia Żurek, dr Mirosław Mastej, prof. Zalasiński, Anna Krasucka). O tematach wykładów i debat można przeczytać pod tym linkiem.

Wydarzenie wspierają takie organizacje jak Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią i na Diecie Bezglutenowej, Fundacja Alabaster i Fundacja Pokonać Alergię. W Strefie Relaksu na zwiedzających będą czekały animacje, teatr cieni, konsultacje psychologów i warsztaty dla rodziców dzieci z AZS.

Częścią wydarzenia będzie ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny „Przygotuj się na wstrząs!”, w ramach którego odbędą się co godzinę bezpłatne szkolenia z zakresu pierwszej pomocy w przypadku wystąpienia wstrząsu. Kampania wspierana przez Polskie Towarzystwo Alergologiczne ma pomóc w szybkim i trafnym rozpoznawaniu objawów oraz w prawidłowym udzieleniu pomocy osobie, u której rozwija się wstrząs anafilaktyczny.

Sponsorami wydarzenia są Robert Thomas – producent odkurzaczy dla alergików, firma Schär – producent żywności bezglutenowej oraz firma Welmax mająca w swojej ofercie pościel dla alergików i sprzęt czyszczący.

Organizatorem wydarzenia jest 4TRADE Group Sp. z o. o.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek