logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Goście jedzą, Mariott płaci
31.01.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Goście jedzą, Mariott płaci



Od 1 do 29 lutego 2012, restauracja Parmizzano’s w warszawskim hotelu Marriott będzie uczestniczyła w akcji „You Eat, We Give!” Biorąc udział w tej inicjatywie restauracje w europejskich hotelach Marriott przekażą 1£ lub ekwiwalent 1 EUR za każdy podany lunch i kolację. Zebrane podczas akcji pieniądze wspomogą SOS Wioski Dziecięce i program World of Opportunity.

Akcja “World of Opportunity” (“Świat Szansy”) to program, w którym europejskie hotele sieci Marriott wspierają młodzież z trudnych środowisk i pomagają im, aby były samodzielne, zaradne, ale przede wszystkim, by czuły się bezpieczne. – Wspieranie lokalnych społeczności jest głównym założeniem kultury Marriott i sposobu, w jaki współpracujemy – mówi Albert Helms, Dyrektor Generalny hotelu Marriott w Warszawie.

Dzięki współpracy z SOS Wioski Dziecięce i inicjatywie „Word of Opportunity”  hotele Marriott wspierają dzieci i młodzież w ponad 20 europejskich krajach. Wspomagając SOS Wioski Dziecięce pomagają między innymi w zwalczaniu bezrobocia wśród młodzieży poprzez fundowanie szkoleń i stypendiów. Program wspierający młodzież skupia się na problemach takich jak edukacja, zatrudnienie, zamieszkanie, stabilność emocjonalną oraz przystosowanie do dorosłego życia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek