logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Gorący łokieć
05.08.2009
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gorący łokieć



Taksówkarze w Ekwadorze są w śmiertelnym zagrożeniu. Ich skóra jest narażona na niebezpieczne oddziaływanie czynników zewnętrznych – przede wszystkim słońca.

Zwrócić uwagę na ten problem starał się Tck tck tck – międzynarodowy sojusz organizacji zainteresowanych działaniem na rzecz środowiska. Akcję ambientową przygotowała na ich zlecenie agencja SmartPack. Kierowcy taksówek jeździli ze specjalnie przygotowanymi rękawami imitującymi blizny i ślady po ciężkich poparzeniach. Na boku samochodów umieszczono hasło kampanii wyjaśniające ten niepokojący dla innych użytkowników dróg widok – "The sun is killing me" ("Słońce mnie zabija").

To dość przerysowany przykład konsekwencji globalnego ocieplenia. Jednak być może trafiający do wyobraźni przeciętnego "ignoranta" klimatycznego.

Kampania była jednym z wielu elementów ogólnoświatowego ruchu na rzecz uświadamiania zagrożeń wynikających z zachodzących zmian klimatycznych i jednocześnie próbą wywarcia wpływu na decyzje, jakie miały zapaść na szczycie klimatycznym w Kopenhadze.
P. Sienkiewicz








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek