logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Góra wygrała boisko od Śnieżki
28.06.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Góra wygrała boisko od Śnieżki



Rozstrzygnięto piątą edycję konkursu FFiL Śnieżka SA „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga”. Zadaniem dzieci biorących udział w konkursie było zaprojektowanie, za pomocą dowolnej formy plastycznej, barw i atrybutów szkolnej drużyny sportowej. Główną nagrodę – profesjonalne, wielofunkcyjne boisko sportowe zdobyła Szkoła Podstawowa w Górze z województwa wielkopolskiego.

Na podium znaleźli się również uczniowie ze Szkoły Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiętach Wielkich oraz Zespół Szkół w Chrząstawie Wielkiej. Otrzymają oni od Śnieżki zestaw farb do odmalowania sal lekcyjnych. Szkoła Podstawowa w Dobrzyniówce została uhonorowana wyróżnieniem specjalnym przez firmę Tamex Obiekty Sportowe S.A.,partnera programu. Dzieci z tej szkoły dostały profesjonalne, przenośne bramki do gry w piłkę nożną, piłki oraz drobne upominki.

Budowa boiska odbędzie się w trakcie wakacji, tak aby na początku roku szkolnego uczniowie ze Szkoły Podstawowej w Górze mogli zadebiutować na swoim nowym obiekcie.

Patronem programu „Kolorowe Boiska… czyli Szkolna Pierwsza Liga” jest Polski Komitet Olimpijski.

W tegorocznej edycji o nagrodę główną walczyły 52 szkoły z całej Polski. Jury oceniało projekty
w czterech kategoriach: pomysł, zaangażowanie (praca zespołowa), wrażenie artystyczne oraz jakość wykonania. Szkoły, które z pomocą kuratoriów oświaty zostały wytypowane do konkursu, są zlokalizowane na obszarach wiejskich i innych terenach, gdzie istnieją małe szanse, a przede wszystkim brak możliwości, na wybudowanie obiektu sportowego.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek