logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  14.05.2014

Godziny dla rodziny od pracodawców



15 maja obchodzony jest, ustanowiony przez ONZ, Międzynarodowy Dzień Rodziny, do świętowania którego w Polsce po raz trzeci zachęca Fundacja Humanites – Sztuka Wychowania. W tym roku święto odbywa się pod hasłem „Co pokolenie to marzenie”.

Akcja Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania „Dwie godziny dla Rodziny” jest częścią obchodów Dnia Rodziny w Polsce i promuje spędzanie czasu z bliskimi oraz pogłębianie więzi międzypokoleniowych. Celem nadrzędnym akcji jest wspieranie budowy tożsamości młodego pokolenia i relacji rodzinnych poprzez ciekawość siebie i dobrą rozmowę. Zaangażowane w akcję firmy i instytucje 15 maja skracają dzień pracy o 2 godziny, tak, aby pracownicy mogli je spędzić ze swoimi najbliższymi. W tym roku udział w akcji zapowiedziały takie firmy jak: Citi Handlowy, ENEL- MED, GFK Polonia, JVC, K2, Orange, Pentacomp, PWC, Tchibo, Wirtualna Polska, Ernst & Young oraz różne szkoły, instytucje społeczne i publiczne.

Jak pokazują analizy Centrum Badań Opinii Społecznej, niezmiennie od lat życie rodzinne jest dla Polaków najważniejszą wartością: przyznaje tak prawie 80 proc. respondentów. Dla ok. 85 proc. posiadanie rodziny jest niezbędne do bycia szczęśliwym. Niewiele mniej, 70 proc. deklaruje, że spędza z rodziną wolny czas. Nadal jednak mało o sobie wiemy. Według badań socjolog prof. Barbary Fatygi z Uniwersytetu Warszawskiego tylko około 20 proc. dorosłych zajmujących się wychowaniem dzieci i młodzieży zna ich potrzeby i ulubione formy spędzania wolnego czasu.

Więcej informacji o działalności Fundacji Humanites – Sztuka Wychowania oraz o akcji Dwie godziny dla Rodziny i możliwość zgłoszenia swojej firmy do uczestnictwa w akcji znajdują się na stronie www.fundacjahumanites.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek