Zajmujący się zawodowo public relations, dziennikarze, studenci komunikacji społecznej lub innych kierunków studiów związanych z PR od dziś mogą wybierać najlepszych specjalistów ds. komunikacji.
W konkursie PRotony głosujący wybierają Laureata Nagrody Publiczności spośród kandydatów, którzy znaleźli się w drugim etapie konkursu (a więc potwierdzili swój udział i/lub wypełnili zgłoszenie uzupełniające). Jeśli kandydatem jest zespół, głos będzie oddany na cały zespół.
Aby zagłosować, należy podać swoje imię/nazwisko/adres mejlowy oraz stanowisko i miejsce zatrudnienia, a także zobowiązać się do powstrzymania od oceny i głosowania na uczestników konkursu:
a. którzy byli pracodawcami, pracownikami, współpracownikami, zleceniodawcami lub zleceniobiorcami głosującego w roku kalendarzowym poprzedzającym głosowanie;
b. będących członkami rodziny głosującego. Przez członków rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków oraz wstępnych, zstępnych i rodzeństwo małżonków.
Nagrodę otrzymuje osoba, która uzyskała najwięcej punktów. Jedna osoba może oddać jeden głos. W głosowaniu nie mogą brać udziału członkowie Akademii Ekspertów PR ani Uczestnicy Konkursu.
Głosować można do 7 maja 2015. Lista kandydatów i formularz znajdują się na stronie konkursu. Ostateczne wyniki głosowania zostaną ogłoszone na Gali podczas ceremonii wręczenia nagród. Organizatorzy zastrzegają, że liczą się tylko głosy osób związanych z public relations i dziennikarstwem.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
11.11.2024
#Niepodległadohymnu – akcja śpiewania hymnu 11.11 w samo południe
-
31.10.2024
Artyści biorą na warsztat tablety. Współpraca Huawei i Akademii Sztuk Pięknych
-
28.10.2024
„Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi” — 25. konkurs Galerii Plakatu AMS