Na konkurs na najlepszy plakat dot. wyrównywania szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy wpłynęło 99 prac. Głosowanie internautów trwa do piątku, do 12 listopada. Zapraszamy do oddawania swojego głosu tutaj
Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu plakatu poruszającego problematykę równości szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy. Celem Konkursu jest zwiększenie świadomości społecznej odnośnie równości kobiet i mężczyzn w zakresie możliwości zawodowych. Konkurs skierowany był zarówno do amatorów, jak i profesjonalnych grafików i twórców reklamy.
W Konkursie oceniane są dwa aspekty:
• kreacja graficzna
• wypełniana przez uczestników ankieta.
Nagrodą główną w konkursie jest profesjonalny aparat fotograficzny Canon EOS 500D. Zwycięska kreacja zostanie wykorzystana do przeprowadzenia kampanii internetowej skierowanej do pracodawców.
Kreacje również oceniane są przez internautów w głosowaniu, w którym brana pod uwagę jest średnia z sumy przyznanych im punktów. Jury weźmie pod uwagę w ocenie 6 najlepszych plakatów, w tym 3 plakaty, które otrzymają najwyższą średnią w głosowaniu internautów. Autorzy wszystkich nominowanych prac otrzymają zaproszenia na Galę Konkursu Kampania Społeczna Roku 2010.
Nagroda główna zostanie przyznana autorowi najlepszego plakatu zdaniem Jurorów. Autorzy prac, które będą miały drugie i trzecie miejsce otrzymają specjalne nagrody ufundowane przez studio MIKROKOSMOS.
Skład Jury:
• Paweł Prochenko – Fundacja Komunikacji Społecznej
• Ireneusz Stankiewicz – Fabryka Komunikacji Społecznej
• Monika Probosz – Laboratorium Badania Komunikacji Społecznej
• Olga Figurska – Portal kampaniespoleczne.pl
• Dobrena Okulicz-Kozaryn – Mikrokosmos
• Ewa Brejnakowska-Jończyk – Mikrokosmos
• Patrycja Dołowy – Fundacja Mama
Ogłoszenie wyników nastąpi 15 listopada.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025