Do piątku 18 listopada trwa głosowanie na najlepszą spośród reklam społecznych prezentowanych na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym „Globalny Rozwój w Kinie” HumanDoc w Warszawie.
W konkursie bierze udział 19 kampanii, realizowanych z myślą o odbiorcach z krajów rozwijających się. Kreacje dotyczą m.in. takich problemów jak AIDS/HIV, aktywizacja zawodowa kobiet, edukacja oraz zagadnienia związane z Milenijnymi Celami Rozwoju ONZ. Reklamy społeczne wyświetlane są przed poszczególnymi projekcjami festiwalowymi.
Wszystkie kampanie zobaczyć można na stronie internetowej festiwalu. Głosowanie na najlepszy obraz odbywa się za pośrednictwem Facebooka oraz imprezowego bloga.
W czwartek, 17 listopada o godzinie 15.00 w Kinotece odbędzie się specjalny pokaz poświęcony kampaniom społecznym Fundacji Thomsona Reutersa, organizacji działającej przy międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters. Fundacja jest inicjatorem pięciu spośród dziewiętnastu konkursowych reklam, które dotyczą m.in. problemu bezpaństwowości czy dziecięcych małżeństw. Po projekcji odbędzie się spotkanie z Danielem Rostrupem, przedstawicielem Fundacji.
Wyniki konkursu zostaną w trakcie Europejskich Dni Rozwoju, 15-16 grudnia 2011.Nagrodę dla najlepszej reklamy społecznej ufundowała firma iSource.
E. Janota
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów