Do piątku 18 listopada trwa głosowanie na najlepszą spośród reklam społecznych prezentowanych na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym „Globalny Rozwój w Kinie” HumanDoc w Warszawie.
W konkursie bierze udział 19 kampanii, realizowanych z myślą o odbiorcach z krajów rozwijających się. Kreacje dotyczą m.in. takich problemów jak AIDS/HIV, aktywizacja zawodowa kobiet, edukacja oraz zagadnienia związane z Milenijnymi Celami Rozwoju ONZ. Reklamy społeczne wyświetlane są przed poszczególnymi projekcjami festiwalowymi.
Wszystkie kampanie zobaczyć można na stronie internetowej festiwalu. Głosowanie na najlepszy obraz odbywa się za pośrednictwem Facebooka oraz imprezowego bloga.
W czwartek, 17 listopada o godzinie 15.00 w Kinotece odbędzie się specjalny pokaz poświęcony kampaniom społecznym Fundacji Thomsona Reutersa, organizacji działającej przy międzynarodowej agencji informacyjnej Reuters. Fundacja jest inicjatorem pięciu spośród dziewiętnastu konkursowych reklam, które dotyczą m.in. problemu bezpaństwowości czy dziecięcych małżeństw. Po projekcji odbędzie się spotkanie z Danielem Rostrupem, przedstawicielem Fundacji.
Wyniki konkursu zostaną w trakcie Europejskich Dni Rozwoju, 15-16 grudnia 2011.Nagrodę dla najlepszej reklamy społecznej ufundowała firma iSource.
E. Janota
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących