logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  30.10.2014

Głosowanie na logo Polski przedłużone



Do 14 grudnia przedłużono głosowanie na logo promocyjne Polski. Równocześnie organizatorzy zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.

Organizatorzy planują wydarzenia i debaty, które mają odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące brandu Polska i logo promocyjnego Polski. Celem debat będzie prezentacja różnych punktów widzenia na samą konieczność ujednoliconej promocji Polski poza granicami kraju. Prowadzona kampania informacyjna będzie się koncentrować wokół następujących kwestii: Logo promocyjne a godło (czy godło może być/jest logiem państwa?); Potrzeba (lub jej brak) posiadania przez Polskę logo promocyjnego; Współczesność a branding narodowy; Twórcze Napięcie (Creative Tension) i sprężyna jako pozytywna idea wyrażająca energię Polaków, polskich przedsiębiorców i całego kraju.

Od rozpoczęcia głosowania (14 października) na jeden z trzech wariantów propozycji logo nawiązujących do sprężyny oraz stworzonych w oparciu o ideę Creative Tension zagłosowało ponad 164 tys. osób. Głosy na logo promocyjne Polski można nada oddawać na stronie www.logodlapolski.pl.

Organizatorami głosowania są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP. Więcej o inicjatywie pisaliśmy tutaj.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 27.11.2023

    Rusza 23. MFF Watch Docs — start w najbliższy piątek


  • 23.11.2023

    „Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!


  • 20.11.2023

    Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce 


  • 15.11.2023

    Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym


  • 27.10.2023

    „Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl 


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek