Do 14 grudnia przedłużono głosowanie na logo promocyjne Polski. Równocześnie organizatorzy zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.
Organizatorzy planują wydarzenia i debaty, które mają odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące brandu Polska i logo promocyjnego Polski. Celem debat będzie prezentacja różnych punktów widzenia na samą konieczność ujednoliconej promocji Polski poza granicami kraju. Prowadzona kampania informacyjna będzie się koncentrować wokół następujących kwestii: Logo promocyjne a godło (czy godło może być/jest logiem państwa?); Potrzeba (lub jej brak) posiadania przez Polskę logo promocyjnego; Współczesność a branding narodowy; Twórcze Napięcie (Creative Tension) i sprężyna jako pozytywna idea wyrażająca energię Polaków, polskich przedsiębiorców i całego kraju.
Od rozpoczęcia głosowania (14 października) na jeden z trzech wariantów propozycji logo nawiązujących do sprężyny oraz stworzonych w oparciu o ideę Creative Tension zagłosowało ponad 164 tys. osób. Głosy na logo promocyjne Polski można nada oddawać na stronie www.logodlapolski.pl.
Organizatorami głosowania są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP. Więcej o inicjatywie pisaliśmy tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach