Do 14 grudnia przedłużono głosowanie na logo promocyjne Polski. Równocześnie organizatorzy zapowiadają dalsze prowadzenie kampanii informacyjno-edukacyjnej oraz konsultacji społecznych dotyczących budowania i identyfikacji Marki Polska.
Organizatorzy planują wydarzenia i debaty, które mają odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania dotyczące brandu Polska i logo promocyjnego Polski. Celem debat będzie prezentacja różnych punktów widzenia na samą konieczność ujednoliconej promocji Polski poza granicami kraju. Prowadzona kampania informacyjna będzie się koncentrować wokół następujących kwestii: Logo promocyjne a godło (czy godło może być/jest logiem państwa?); Potrzeba (lub jej brak) posiadania przez Polskę logo promocyjnego; Współczesność a branding narodowy; Twórcze Napięcie (Creative Tension) i sprężyna jako pozytywna idea wyrażająca energię Polaków, polskich przedsiębiorców i całego kraju.
Od rozpoczęcia głosowania (14 października) na jeden z trzech wariantów propozycji logo nawiązujących do sprężyny oraz stworzonych w oparciu o ideę Creative Tension zagłosowało ponad 164 tys. osób. Głosy na logo promocyjne Polski można nada oddawać na stronie www.logodlapolski.pl.
Organizatorami głosowania są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP. Więcej o inicjatywie pisaliśmy tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
09.09.2024
VII edycja kampanii Życie Warte Jest Rozmowy. Zapraszamy na konferencję
-
01.09.2024
„Niedoskonałe” arbuzy trafiły na Ryneczek Lidla
-
31.08.2024
Z Drohobycza do Wenecji – twórczość Brunona Schulza na międzynarodowym festiwalu
-
29.08.2024
Płatność kartą w mObywatelu już dostępna