logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.04.2011

Głosowanie na klimatyczne stojaki rowerowe w kampanii Allegro



Startuje drugi etap akcji „Zaparkuj klimatycznie „. Do 1 maja mieszkańcy Krakowa, Wrocławia, Rzeszowa, Bytomia i Sopotu mogą głosować na 10 miejsc, w których Fundacja All For Planet serwisu Allegro.pl zamontuje artystyczne stojaki rowerowe. Mieszkańcy zdecydują również jaki kształt przybiorą stojaki w ich miastach.

W pierwszym etapie, wspólnie z Gazetą Wyborczą oraz w ramach akcji „Polska na rowery”, Fundacja All For Planet zachęcała mieszkańców 5 wybranych miast by zgłaszali propozycje miejsc, w których stojaki rowerowe są im potrzebne. W efekcie Fundacja otrzymała setki zgłoszeń. Zdecydowanym liderem w rankingu był Kraków, z którego pochodzi aż połowa propozycji.

– Już pod koniec pierwszego dnia naszej akcji mogliśmy śmiało wysnuć wniosek, że w środowisku rowerzystów miejskich zawrzało. Nastąpiła pełna mobilizacja! To właśnie oni sami wiedzą najlepiej, gdzie brak stojaków rowerowych najbardziej im doskwiera i utrudnia życie miejskiego rowerzysty. Szansę na poprawę i możliwość współdecydowania dostrzegli błyskawicznie i zareagowali masowym odzewem – mówi Krystyna Skommer z Fundacji All For Planet.

Spośród wszystkich otrzymanych propozycji przedstawiciele Urzędów Miast, lokalnych oddziałów Gazety Wyborczej i Fundacji All For Planet wybrali po 20 lokalizacji dla każdego miasta. Razem to 100 pomysłów. Czas na drugi etap akcji – głosowania.

Teraz mieszkańcy mogą zagłosować na 10 punktów (z wytypowanych 20), w których stojaki ostatecznie zostaną zamontowane. Równocześnie na stronach www lokalnych oddziałów Gazety Wyborczej mieszkańcy wybierają 3 (spośród 5 propozycji) najlepsze ich zdaniem projekty symboli miast, które staną się w czerwcu stojakami rowerowymi.

Projekty stojaków przygotowała grupa Noga Dzika.

Na lokalizacje stojaków można głosować tutaj. Szczegółowe informacje nt. głosowań lokalnych znajdują się tutaj.

Głosowania trwają do 1 maja. Ogłoszenie zwycięskich lokalizacji i symboli nastąpi 4 maja.

Partnerami akcji „Zaparkuj klimatycznie !” są serwis Allegro oraz Urzędy Miast biorących udział w akcji. Patronem medialnym jest Gazeta Wyborcza. „Zaparkuj klimatycznie !” jest również częścią prowadzonej przez Gazetę kampanii „Polska na rowery”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.02.2023

    LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan


  • 07.02.2023

    #NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania


  • 03.02.2023

    Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek