Od 29 listopada do 10 stycznia można oddawać głosy na najbardziej zaangażowaną społecznie gwiazdę polskiego showbiznesu.
W II edycji konkursu zorganizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce i tygodnik Newsweek Polska o tytuł „Gwiazdy Dobroczynności” będzie ubiegać się 25 kandydatów.
Internauci mogą zagłosować na ulubionego celebrytę, przyznając głosy w 5 kategoriach:
1. Wolontariusz
2. Twarz kampanii społecznej
3. Darczyńca organizacji społecznej
4. Zaangażowanie w program społeczny
5. Własna działalność społeczna
Wśród głosujących w konkursie zostaną rozlosowane vouchery dla dwóch osób na weekend w Hotelu Marriott w Warszawie.
Konkurs ma na celu promowanie artystów, sportowców oraz osobowości medialnych, którzy angażując się społecznie dają dobry przykład i aktywizują społeczeństwo do działań dobroczynnych. Ogłoszenie wyników nastąpi 22 stycznia 2011 podczas Charytatywnego Balu Gwiazd Dobroczynności
Dochód z przedsięwzięcia przekazywany jest na Fundusz „Pozytywka”, wspierający edukację dzieci z niepełnosprawnością słuchu.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska