Twarze dziewczynek, których nikt nie słucha, tworzą "dymki", w których umieszczane są zazwyczaj wypowiedzi bohaterów komiksów. Minimalistyczne i znakomite ilustracje do kampanii „Girl Hub“ (Ośrodek dla Dziewcząt) przygotował nigeryjski rysownik Abolaji Alausa.
Pierwsza z kreacji przedstawia Aminę i informuje: „Speechless. No longer“ (Bez głosu. Nigdy więcej). Druga to portret Aishy i Aminy, który zachęca: „Give them your voice“ (Daj im swój głos). Na obu ilustracjach, oprócz logo GirlHub znalazły się także dwa linki kierujące do serwisu You Tube. Kryją się pod nimi kilkuminutowe filmy opowiadające o bohaterkach plakatów.
Celem kampanii jest promocja Ośrodka dla Dziewcząt jaki powstaje właśnie w Kano, w Nigerii. Ośrodek ma wspierać edukację i rozwój dziewczynek, kibicować im w realizowaniu ambicji. Podobne placówki działają także na terenie Rwandy, Północnej Nigerii i Etiopii. Powstają jako efekt współpracy brytyjskiego Departmentu na rzecz Międzynarodowego Rozwoju oraz Fundacji Nike.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska