Twarze dziewczynek, których nikt nie słucha, tworzą "dymki", w których umieszczane są zazwyczaj wypowiedzi bohaterów komiksów. Minimalistyczne i znakomite ilustracje do kampanii „Girl Hub“ (Ośrodek dla Dziewcząt) przygotował nigeryjski rysownik Abolaji Alausa.
Pierwsza z kreacji przedstawia Aminę i informuje: „Speechless. No longer“ (Bez głosu. Nigdy więcej). Druga to portret Aishy i Aminy, który zachęca: „Give them your voice“ (Daj im swój głos). Na obu ilustracjach, oprócz logo GirlHub znalazły się także dwa linki kierujące do serwisu You Tube. Kryją się pod nimi kilkuminutowe filmy opowiadające o bohaterkach plakatów.
Celem kampanii jest promocja Ośrodka dla Dziewcząt jaki powstaje właśnie w Kano, w Nigerii. Ośrodek ma wspierać edukację i rozwój dziewczynek, kibicować im w realizowaniu ambicji. Podobne placówki działają także na terenie Rwandy, Północnej Nigerii i Etiopii. Powstają jako efekt współpracy brytyjskiego Departmentu na rzecz Międzynarodowego Rozwoju oraz Fundacji Nike.
Paulina Wajszczak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy