Głos ludzi dla zwierząt
W 2007 roku realizowana była kampania społeczna „Daj mi głos – zostań wolontariuszem” zorganizowana przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Kampania zakładała dwustopniowe oddziaływanie na odbiorcę, w pierwszej kolejności zwrócenie uwagi na potrzebujące zwierzęta, a w drugiej – zachęcenie do aktywnej pomocy poprzez wolontariat, adopcje czy przekazanie 1 % podatku.
Kampania kierowana była do wszystkich, ale osobny komunikat skierowano specjalnie do dzieci, dla których, wg organizatorów, zwierzę jest często kolejną zabawką. W myśl kampanii uczenie szacunku dla zwierząt od najmłodszych lat, będzie owocować w przyszłości. Psy, mimo że potrafią szczekać, pozostają bierne wobec krzywdy, jaka się im dzieje. Nawiązuje do tego plakat promujący kampanię, przedstawiający psa, który ma założony kołnierz ochronny odwrotnie, tak, aby przypominał głośnik.
Kampania angażowała outdoor, prasę, radio i internet, a także marketing bezpośredni.
W roku 2008 powstał spot telewizyjny opowiadający historię psa, którego zły los odmienił człowiek zabierając go do domu. W rolę dobroczyńcy wcielił się aktor Marcin Szaforz.
W ostatniej scenie pokazane są psy, które na swoje szczęśliwe zakończenie jeszcze czekają. Reżyserią zajął się Bartosz Paduch, a zdjęcia są autorstwa Michała Sosny. Przygotowaniem kampanii zajął się Black Creative działający w ramach Business Consulting Sp. z o.o.
A. Kropelnicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
28.03.2024
Dla psa mafia!
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
22.03.2024
Wspólny Las 2024: dziesiątki leśnych wydarzeń w całej Polsce
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
21.03.2024
Polski buk „Serce Ogrodu” Europejskim Drzewem Roku 2024!