Głos ludzi dla zwierząt
W 2007 roku realizowana była kampania społeczna „Daj mi głos – zostań wolontariuszem” zorganizowana przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Kampania zakładała dwustopniowe oddziaływanie na odbiorcę, w pierwszej kolejności zwrócenie uwagi na potrzebujące zwierzęta, a w drugiej – zachęcenie do aktywnej pomocy poprzez wolontariat, adopcje czy przekazanie 1 % podatku.
Kampania kierowana była do wszystkich, ale osobny komunikat skierowano specjalnie do dzieci, dla których, wg organizatorów, zwierzę jest często kolejną zabawką. W myśl kampanii uczenie szacunku dla zwierząt od najmłodszych lat, będzie owocować w przyszłości. Psy, mimo że potrafią szczekać, pozostają bierne wobec krzywdy, jaka się im dzieje. Nawiązuje do tego plakat promujący kampanię, przedstawiający psa, który ma założony kołnierz ochronny odwrotnie, tak, aby przypominał głośnik.
Kampania angażowała outdoor, prasę, radio i internet, a także marketing bezpośredni.
W roku 2008 powstał spot telewizyjny opowiadający historię psa, którego zły los odmienił człowiek zabierając go do domu. W rolę dobroczyńcy wcielił się aktor Marcin Szaforz.
W ostatniej scenie pokazane są psy, które na swoje szczęśliwe zakończenie jeszcze czekają. Reżyserią zajął się Bartosz Paduch, a zdjęcia są autorstwa Michała Sosny. Przygotowaniem kampanii zajął się Black Creative działający w ramach Business Consulting Sp. z o.o.
A. Kropelnicka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów
-
22.07.2022
Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!
-
21.07.2022
Krwawe diamenty
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy