Głos ludzi dla zwierząt
W 2007 roku realizowana była kampania społeczna „Daj mi głos – zostań wolontariuszem” zorganizowana przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Kampania zakładała dwustopniowe oddziaływanie na odbiorcę, w pierwszej kolejności zwrócenie uwagi na potrzebujące zwierzęta, a w drugiej – zachęcenie do aktywnej pomocy poprzez wolontariat, adopcje czy przekazanie 1 % podatku.
Kampania kierowana była do wszystkich, ale osobny komunikat skierowano specjalnie do dzieci, dla których, wg organizatorów, zwierzę jest często kolejną zabawką. W myśl kampanii uczenie szacunku dla zwierząt od najmłodszych lat, będzie owocować w przyszłości. Psy, mimo że potrafią szczekać, pozostają bierne wobec krzywdy, jaka się im dzieje. Nawiązuje do tego plakat promujący kampanię, przedstawiający psa, który ma założony kołnierz ochronny odwrotnie, tak, aby przypominał głośnik.
Kampania angażowała outdoor, prasę, radio i internet, a także marketing bezpośredni.
W roku 2008 powstał spot telewizyjny opowiadający historię psa, którego zły los odmienił człowiek zabierając go do domu. W rolę dobroczyńcy wcielił się aktor Marcin Szaforz.
W ostatniej scenie pokazane są psy, które na swoje szczęśliwe zakończenie jeszcze czekają. Reżyserią zajął się Bartosz Paduch, a zdjęcia są autorstwa Michała Sosny. Przygotowaniem kampanii zajął się Black Creative działający w ramach Business Consulting Sp. z o.o.
A. Kropelnicka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
30.09.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
26.09.2024
Jak oswoić prądożerców?