logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko, Wolontariat
   ──────  05.01.2007

Głos ludzi dla zwierząt

Your browser does not support the video tag.


W 2007 roku realizowana była kampania społeczna „Daj mi głos – zostań wolontariuszem” zorganizowana przez Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami. Kampania zakładała dwustopniowe oddziaływanie na odbiorcę, w pierwszej kolejności zwrócenie uwagi na potrzebujące zwierzęta, a w drugiej – zachęcenie do aktywnej pomocy poprzez wolontariat, adopcje czy przekazanie 1 % podatku.

Kampania kierowana była do wszystkich, ale osobny komunikat skierowano specjalnie do dzieci, dla których, wg organizatorów, zwierzę jest często kolejną zabawką. W myśl kampanii uczenie szacunku dla zwierząt od najmłodszych lat, będzie owocować w przyszłości. Psy, mimo że potrafią szczekać, pozostają bierne wobec krzywdy, jaka się im dzieje. Nawiązuje do tego plakat promujący kampanię, przedstawiający psa, który ma założony kołnierz ochronny odwrotnie, tak, aby przypominał głośnik.

Kampania angażowała outdoor, prasę, radio i internet, a także marketing bezpośredni.

W roku 2008 powstał spot telewizyjny opowiadający historię psa, którego zły los odmienił człowiek zabierając go do domu. W rolę dobroczyńcy wcielił się aktor Marcin Szaforz.

W ostatniej scenie pokazane są psy, które na swoje szczęśliwe zakończenie jeszcze czekają. Reżyserią zajął się Bartosz Paduch, a zdjęcia są autorstwa Michała Sosny. Przygotowaniem kampanii zajął się Black Creative działający w ramach Business Consulting Sp. z o.o.
A. Kropelnicka


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Daj mi głos
Czas:
2007.1.1 - 2007.12.21
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Ekologia i środowisko, Wolontariat
Kraje:
Polska
Nadawca:
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Media:
Telewizja, internet, prasa, marketing bezpośredni
Wykonawca:
Black Creative
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, szczególnie młodzi ludzie i dzieci
Hasło kampani:
Daj mi głos - zostań wolontariuszem





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek