Głos dziecka przypomina o istotnej Kropli Wody
Dwa do trzech litrów wody dziennie powinny wypijać kobiety ciężarne i karmiące piersią. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe zarówno dla zdrowia matki, jak i rozwoju dziecka. Celem zwiększenia świadomości kobiet na temat nawodnienia kobiet w ciąży i karmiących matek, Kropla Beskidu we współpracy z Polskim Towarzystwem Położnych przeprowadza program edukacyjny „Mamo pić!”.
„Ponad 60% kobiet nie jest świadomych tego, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie. Aż połowa z nich popełnia prosty błąd,wypija za mało wody” – dane uzyskane z raportu przeprowadzonego w ramach kampanii „Mamo pić!”, przekonują o konieczności podjęcia edukacyjnych działań dla kobiet spodziewających się dziecka oraz karmiących mam. Odpowiednie nawodnienie w czasie ciąży może wpływać na rozwój dziecka, bowiem mleko kobiece składa się w 87% z wody, a dziecko karmione mlekiem matki na żądanie nie wymaga dodatkowego nawadniania.
Zwróć uwagę na to, jak zwiększa się zapotrzebowanie na wodę w okresie ciąży i karmienia. Dowiedz się więcej na: www.kroplabeskidu.pl/pl/mamo-pic/
Opublikowany przez Kropla Beskidu na 17 października 2017
Hasłem „Mamo, pić!” sygnalizującym „głos dziecka”, organizatorzy kampanii przypominają mamie, jak istotna dla prawidłowego funkcjonowania kobiety jest woda. By dostarczyć konsumentkom rzetelnych informacji marka zaprosiła do współpracy Polskie Towarzystwa Położnych, stworzona została platforma edukacyjna, zorganizowano warsztaty, podczas których dietetyk i specjalista w zakresie żywienia człowieka opowiedzieli o właściwościach wody i jej wpływie na organizm kobiet i dzieci.
Ambasadorkami kampanii stały się położne z Polskiego Towarzystwa Położnych, z uwagi na istotną rolą, jaka pełnią w życiu przyszłej mamy. Zadaniem ambasadorek było dystrybuowanie zestawów edukacyjnych zawierających broszurę informacyjną, opaskę przypominającą o piciu wody (tym samym kształtującą nawyk) oraz butelkę Kropli Beskidu. W mediach parentingowych, lifestylowych, medycznych i ogólnoinformacyjnych – o łącznym zasięgu równym 5 679 036- ukazały się dodatkowe materiały przygotowane w ramach inicjatywy. Za komunikację odpowiadało 12 bloggerek parentingowych.
Kropla Beskidu otrzymała pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka dla kobiet w ciąży i matek karmiących. Kampania „Mamo pić” zdobyła Dwie statuetki srebrnego Spinacza: w kategorii PR Produktu i Sektor Spożywczy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Przerwij przerwę
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
12.05.2023
„Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”
-
17.04.2023
Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę
-
14.04.2023
„Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie