logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Głos dziecka przypomina o istotnej Kropli Wody
16.02.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Głos dziecka przypomina o istotnej Kropli Wody



Dwa do trzech litrów wody dziennie powinny wypijać kobiety ciężarne i karmiące piersią. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe zarówno dla zdrowia matki, jak i rozwoju dziecka. Celem zwiększenia świadomości kobiet na temat nawodnienia kobiet w ciąży i karmiących matek, Kropla Beskidu we współpracy z Polskim Towarzystwem Położnych przeprowadza program edukacyjny „Mamo pić!”.

„Ponad 60% kobiet nie jest świadomych tego, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie. Aż połowa z nich popełnia prosty błąd,wypija za mało wody” – dane uzyskane z raportu przeprowadzonego w ramach kampanii „Mamo pić!”, przekonują o konieczności podjęcia edukacyjnych działań dla kobiet spodziewających się dziecka oraz karmiących mam. Odpowiednie nawodnienie w czasie ciąży może wpływać na rozwój dziecka, bowiem mleko kobiece składa się w 87% z wody, a dziecko karmione mlekiem matki na żądanie nie wymaga dodatkowego nawadniania.

Zwróć uwagę na to, jak zwiększa się zapotrzebowanie na wodę w okresie ciąży i karmienia. Dowiedz się więcej na: www.kroplabeskidu.pl/pl/mamo-pic/

Opublikowany przez Kropla Beskidu na 17 października 2017

Hasłem „Mamo, pić!” sygnalizującym „głos dziecka”, organizatorzy kampanii przypominają mamie, jak istotna dla prawidłowego funkcjonowania kobiety jest woda. By dostarczyć konsumentkom rzetelnych informacji marka zaprosiła do współpracy Polskie Towarzystwa Położnych, stworzona została platforma edukacyjna, zorganizowano warsztaty, podczas których dietetyk i specjalista w zakresie żywienia człowieka opowiedzieli o właściwościach wody i jej wpływie na organizm kobiet i dzieci.

Ambasadorkami kampanii stały się położne z Polskiego Towarzystwa Położnych, z uwagi na istotną rolą, jaka pełnią w życiu przyszłej mamy. Zadaniem ambasadorek było dystrybuowanie zestawów edukacyjnych zawierających broszurę informacyjną, opaskę przypominającą o piciu wody (tym samym kształtującą nawyk) oraz butelkę Kropli Beskidu. W mediach parentingowych, lifestylowych, medycznych i ogólnoinformacyjnych – o łącznym zasięgu równym 5 679 036- ukazały się dodatkowe materiały przygotowane w ramach inicjatywy. Za komunikację odpowiadało 12 bloggerek parentingowych.

 

Kropla Beskidu otrzymała pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka dla kobiet w ciąży i matek karmiących. Kampania „Mamo pić” zdobyła Dwie statuetki srebrnego Spinacza: w kategorii PR Produktu i Sektor Spożywczy.

Mamo Pić Kropla Beskidu







06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek