logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  16.02.2018

Głos dziecka przypomina o istotnej Kropli Wody



Dwa do trzech litrów wody dziennie powinny wypijać kobiety ciężarne i karmiące piersią. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe zarówno dla zdrowia matki, jak i rozwoju dziecka. Celem zwiększenia świadomości kobiet na temat nawodnienia kobiet w ciąży i karmiących matek, Kropla Beskidu we współpracy z Polskim Towarzystwem Położnych przeprowadza program edukacyjny „Mamo pić!”.

„Ponad 60% kobiet nie jest świadomych tego, jak ważne jest odpowiednie nawodnienie. Aż połowa z nich popełnia prosty błąd,wypija za mało wody” – dane uzyskane z raportu przeprowadzonego w ramach kampanii „Mamo pić!”, przekonują o konieczności podjęcia edukacyjnych działań dla kobiet spodziewających się dziecka oraz karmiących mam. Odpowiednie nawodnienie w czasie ciąży może wpływać na rozwój dziecka, bowiem mleko kobiece składa się w 87% z wody, a dziecko karmione mlekiem matki na żądanie nie wymaga dodatkowego nawadniania.

Zwróć uwagę na to, jak zwiększa się zapotrzebowanie na wodę w okresie ciąży i karmienia. Dowiedz się więcej na: www.kroplabeskidu.pl/pl/mamo-pic/

Opublikowany przez Kropla Beskidu na 17 października 2017

Hasłem „Mamo, pić!” sygnalizującym „głos dziecka”, organizatorzy kampanii przypominają mamie, jak istotna dla prawidłowego funkcjonowania kobiety jest woda. By dostarczyć konsumentkom rzetelnych informacji marka zaprosiła do współpracy Polskie Towarzystwa Położnych, stworzona została platforma edukacyjna, zorganizowano warsztaty, podczas których dietetyk i specjalista w zakresie żywienia człowieka opowiedzieli o właściwościach wody i jej wpływie na organizm kobiet i dzieci.

Ambasadorkami kampanii stały się położne z Polskiego Towarzystwa Położnych, z uwagi na istotną rolą, jaka pełnią w życiu przyszłej mamy. Zadaniem ambasadorek było dystrybuowanie zestawów edukacyjnych zawierających broszurę informacyjną, opaskę przypominającą o piciu wody (tym samym kształtującą nawyk) oraz butelkę Kropli Beskidu. W mediach parentingowych, lifestylowych, medycznych i ogólnoinformacyjnych – o łącznym zasięgu równym 5 679 036- ukazały się dodatkowe materiały przygotowane w ramach inicjatywy. Za komunikację odpowiadało 12 bloggerek parentingowych.

 

Kropla Beskidu otrzymała pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka dla kobiet w ciąży i matek karmiących. Kampania „Mamo pić” zdobyła Dwie statuetki srebrnego Spinacza: w kategorii PR Produktu i Sektor Spożywczy.

Mamo Pić   |  Kropla Beskidu   | 







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 12.05.2023

    „Żywność w Polsce staje się coraz bardziej ekologiczna”


  • 17.04.2023

    Ruszył Zielony Tydzień. Kupuj eko i dbaj o planetę


  • 14.04.2023

    „Bank kroków” — centra handlowe nagradzają za chodzenie


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek