Na dekolcie, nodze oraz pod stopą kobiety umieszczone są skale, zestawiające głębokość dekoltu, długość ubioru czy wysokość obcasa z przyporządkowanym do niej określeniem (spódnica za kolano oznacza „pruderyjna”, spódnica sięgająca tuż za pośladki – „ku*wa”). Trzy kreacje, które zdobyły popularność w sieci, to tzw. ghost ad (reklama, która nie pojawiła się w mediach) przygotowana przez studentów niemieckiej filii szkoły reklamy Miami Ad School dla organizacji Terre des Femmes, zajmującej się walką z przemocą wobec kobiet.
Podobny pomysł pojawił się w 2013 r. na portalu Tumblr – zdjęcie nogi swojej koleżanki z takimi oznaczeniami umieściła tam 18-letnia Rosea Lake. Więcej na ten temat można przeczytać np. tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę