Na dekolcie, nodze oraz pod stopą kobiety umieszczone są skale, zestawiające głębokość dekoltu, długość ubioru czy wysokość obcasa z przyporządkowanym do niej określeniem (spódnica za kolano oznacza „pruderyjna”, spódnica sięgająca tuż za pośladki – „ku*wa”). Trzy kreacje, które zdobyły popularność w sieci, to tzw. ghost ad (reklama, która nie pojawiła się w mediach) przygotowana przez studentów niemieckiej filii szkoły reklamy Miami Ad School dla organizacji Terre des Femmes, zajmującej się walką z przemocą wobec kobiet.
Podobny pomysł pojawił się w 2013 r. na portalu Tumblr – zdjęcie nogi swojej koleżanki z takimi oznaczeniami umieściła tam 18-letnia Rosea Lake. Więcej na ten temat można przeczytać np. tutaj.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025