Na dekolcie, nodze oraz pod stopą kobiety umieszczone są skale, zestawiające głębokość dekoltu, długość ubioru czy wysokość obcasa z przyporządkowanym do niej określeniem (spódnica za kolano oznacza „pruderyjna”, spódnica sięgająca tuż za pośladki – „ku*wa”). Trzy kreacje, które zdobyły popularność w sieci, to tzw. ghost ad (reklama, która nie pojawiła się w mediach) przygotowana przez studentów niemieckiej filii szkoły reklamy Miami Ad School dla organizacji Terre des Femmes, zajmującej się walką z przemocą wobec kobiet.
Podobny pomysł pojawił się w 2013 r. na portalu Tumblr – zdjęcie nogi swojej koleżanki z takimi oznaczeniami umieściła tam 18-letnia Rosea Lake. Więcej na ten temat można przeczytać np. tutaj.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023