logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Gest Kozakiewicza wobec wirusa
29.11.2010
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gest Kozakiewicza wobec wirusa



Od tygodnia gestem Kozakiewicza na billboardach polscy celebryci prowokują warszawiaków. Plakaty z Mateuszem Damięckim, Aleksandrą Kwaśniewską, Małgorzatą Sochą i Jakubem Wesołowskim można znaleźć również w prasie. A dopiero dzisiaj pojawiło się hasło kampanii wyjaśniające cel przedsięwzięcia.

"Nie dostaniesz mnie!"to akcja promująca wykonywanie testów na obecność przeciwciał HIV, a adresatem obraźliwego gestu jest sam wirus. Oprócz odniesienia do symbolicznego zwycięstwa nad chorobą , gest polskiego sportowca przypomina ułożenie ręki po badaniu krwi, co wykorzystali autorzy kreacji. Zdjęcia do reklamy wykonał szwedzki fotograf Rickard Sund we współpracy z agencją Photoby.

Inicjatorzy kampanii – Zjednoczenie na rzecz żyjących z HIV/AIDS "Pozytywni w Tęczy" oraz agencja FireFly Group, w odpowiedzi na niedostateczną wiedzę Polaków w zakresie profilaktyki i wczesnego wykrywania zakażenia HIV, prowadzą akcję informacyjną. W tym celu powstała strona internetowa, na której można znaleźć informacje o testach na HIV i przebiegu badania oraz adresy punktów bezpłatnego i anonimowego testowania.

Kampania ruszyła 24 listopada wraz z rozpoczęciem Warszawskich Dni Testowania na HIV i potrwa do końca grudnia. Wpisuje się w obchody Światowego Dnia AIDS, który przypada na dzień 1 grudnia. Inicjatywa została objęta patronatem honorowym Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy oraz Krajowego Centrum ds. AIDS.
P.Cieślikiewicz








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

  • 16.05.2024Kreacje / printy

    Pod opieką ropuchy

  • 13.05.2024Kreacje / printy

    Kintsugi — sztuka sklejania człowieka

  • 06.05.2024Wiedza - Literatura

    Truskawki to ulubione owoce Polaków

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek