logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > General Fresh i PTTK zapraszają na szlak
30.06.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

General Fresh i PTTK zapraszają na szlak



Ruszyła akcja społeczna  firmy Pol-Hun i marki General Fresh, zainicjowana wspólnie z Polskim Towarzystwem Turystyczno- Krajoznawczym (PTTK) i Rodziną PTTK pod hasłem „Wyrusz na szlak z całą rodziną”. Za kreację i realizację odpowiada agencja reklamowa WOOJT.

Organizatorzy w następujący sposób tłumaczą stojące za nią przesłanie: „Na co dzień obserwujemy jak bardzo każdy z nas jest zabiegany i zapracowany. Mamy coraz mniej czasu dla siebie i swoich bliskich. Stwierdzenie – wolna chwila, zaczęło kojarzyć się z czymś nieosiągalnym , abstrakcyjnym  i niemalże luksusowym. Nasza refleksja doprowadziła nas do prostych wniosków, iż potrzebujemy momentu, w którym  zatrzymamy się na chwilę i spojrzymy na świat z innej perspektywy.Właśnie dlatego, chcielibyśmy zachęcić wszystkich do wspólnych wędrówek po szlakach, spędzania czasu na łonie natury w otoczeniu pięknych górskich widoków, czy wreszcie do zasłużonego odpoczynku w schroniskach PTTK.”

Akcja obejmuje swoim zasięgiem szlaki tatrzańskie i karkonoskie oraz 10 schronisk PTTK w Tatrach: Na Hali Kondratowej, w Dolinie Pięciu Stawów, w Dolinie Roztoki, Na Hali Ornak, na Hali Gąsienicowej, na Polanie Chochołowskiej, „Na Kalatówkach”, nad Morskim Okiem oraz Samotnia i Strzecha w Karkonoszach.

Na uczestników czekają liczne konkursy i eventy.

Promocja wydarzenia odbędzie się w następujących kanałach:

– fanpage marki

– kampania na youtube

– kampania POS

Link do wydarzenia, gdzie na bieżąco pojawiać się będą informacje o kolejnych atrakcjach:

https://www.facebook.com/events/1374507719285547/








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek