logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Geneaologia zbrodni
27.07.2008
Tematy: Kampanie, Węgry, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą

Geneaologia zbrodni



Przemoc rodzi przemoc – to prawda powszechnie znana. Węgierski oddział Amnesty International, wraz z agencją DDB z Budapesztu, zilustrował to w taki sam sposób, w jaki pokazuje się wykres potomków danej osoby, czyli w schemacie drzewa genealogicznego. Wyraźnie widać więc, że posiadanie broni palnej przez małą liczbę osób poskutkuje w przyszłości powiększeniem się liczby posiadaczy broni – czy to w rodzinie, czy wśród sąsiadów i znajomych.

Amnesty International zachęca do przyłączenia się do organizacji, by pomóc jej wzmocnić kontrolę nad ilością zalegalizowanej i nielegalnie posiadanej broni, nad tym gdzie się ona znajduje i u kogo. Taka kontrola ma doprowadzić do zaniechania rozprzestrzeniania sie jej po kraju.



Nazwa kampanii:
Family tree
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.15
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Citylighty
Wykonawca:
DDB (Budapest)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Violence breeds violence. Help control firearms. Go to www.amnesty.hu





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek