logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Geberit odnowił szkolne łazienki
31.08.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Geberit odnowił szkolne łazienki



Grupa Geberit przeprowadziła generalny remont łazienek w jednej z warszawskich szkół, wyposażając ją w rozwiązania sanitarne marki Geberit oraz ceramikę marki KOŁO. Szkoła Podstawowa nr 166 im. Żwirki i Wigury została wybrana we współpracy z Fundacją Humanites – Sztuka Wychowania, której celem jest wspieranie rozwoju młodego pokolenia w kontekście uniwersalnych wartości i dobrych kompetencji społecznych.

Inauguracji remontu w szkole towarzyszył konkurs plastyczny na projekt łazienki, który jest częścią programu edukacyjnego „Woda bezcenny darem natury” i zakłada edukację uczniów, rodziców i nauczycieli ze szczególnym uwzględnieniem kwestii higieny oraz wrażliwości na rozsądne gospodarowanie wodą. Kolejne etapy programu, w ramach którego odbędą się lekcje ekologii oraz konkursy o podobnej tematyce rozpoczną się w szkole zaraz po powrocie uczniów z wakacji.

Firma Geberit, nawiązując do celu ONZ, jakim jest zapewnienie do 2030 roku wszystkim ludziom dostępu do czystej wody oraz urządzeń sanitarnych, które odgrywają ważną rolę w poprawie zdrowia publicznego, przeprowadza nie tylko remonty i renowacje miejsc społecznie użytecznych, ale także organizuje akcje edukacyjne skierowane do dzieci i młodzieży.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek