logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gdzie są te dzieci? TU jestem
20.07.2022
Tematy: Wydarzenia, Polska, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Organizacje pozarządowe / NGO

Gdzie są te dzieci? TU jestem



Gdzie są TE dzieci? Emilka, Bartuś i Zuzia odpowiadają: „TU jestem”. Ruszyła akcja billboardowa Pomagam.pl i agencji Feeders.

Kolejna kampania Fundacji Kornice trafiła na setki billboardów w całej Polsce i ponownie wywołała medialną burzę. Tym razem chodzi o spadek dzietności. Internauci błyskawicznie zaczęli szukać TYCH dzieci, o które pytają billboardy. Agencja reklamowa Feeders nie musiała ich długo szukać. Znalazła je w serwisie Pomagam.pl. To dzieci, które potrzebują wsparcia finansowego, by żyć. Tak zrodził się pomysł na połączenie sił i wspólną akcję outdoorową „TU jestem”.

Parafrazując Johna F. Kennedy’ego, nie pytamy, gdzie są te dzieci, tylko mówimy, co można dla nich zrobić – mówi Adam Sierociński, deputy creative director agencji reklamowej Feeders. – Zuzia, Bartuś i Emilka są tutaj, i naprawdę można im pomóc, więc nie gadamy, tylko pomagamy.

Billboardy serwisu Pomagam.pl i agencji Feeders prezentują trójkę dzieci, które zmagają się z chorobą codziennie. Emilka i Bartuś chorują na SMA, czyli rdzeniowy zanik mięśni. Od lat zbierają pieniądze na portalu crowdfundingowym m.in. na codzienną rehabilitację i specjalistyczny sprzęt. Zuzia natomiast jest wcześniakiem i zmaga się z rzadką chorobą układu oddechowego. Potrzebuje funduszy na diagnostykę i leczenie w USA. Cała trójka musi wspólnie zebrać ponad 2,5 mln złotych.

Tą akcją chcemy również podkreślić, że takich dzieci jak Emilka, Bartuś czy Zuzia jest o wiele więcej – opowiada Dobrosława Gogłoza, dyrektor zarządzająca Pomagam.pl. – A nasza kampania jest kroplą w morzu potrzeb. W naszym serwisie codziennie powstają zbiórki pieniędzy na rzecz dzieci, które potrzebują wsparcia. Często koszty leczenia przekraczają rodzinny budżet, a wielu rodziców nie może podjąć pracy zarobkowej ze względu na całodobową opiekę nad dziećmi. Dlatego Feedersi i Zespół Pomagam.pl zachęcają na swoich billboardach również do wspierania zbiórek innych dzieci np. ze swojego bliskiego otoczenia.

Jak można pomóc? To proste. Należy znaleźć billboard i zeskanować kod QR, który znajduje się na nim. Gdy już znajdziemy się na stronie zbiórki, wystarczy kliknąć „Wpłać teraz”, wybrać metodę płatności i dorzucić się do zbiórki. Można to również zrobić, klikając w poniższe linki i poznając historie dzieci:

Emilka: https://pomagam.pl/pomocdlaemilki
Bartuś: https://pomagam.pl/bartus
Zuzia: https://pomagam.pl/kfbe6b

Każda wpłata się liczy i przybliża Emilkę, Bartusia, Zuzię oraz inne dzieci do celu. Zebrane fundusze zapewnią im środki na leczenie, rehabilitację, diagnostykę i pomoc w walce z chorobą.

Fundacja Kornice, a dokładnie Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara z Kornic, została założona przez Mateusza Kłoska, właściciela firmy Eko-Okna i jednego z najbogatszych Polaków. Jego majątek szacowany jest na ponad 650 mln zł.

NGO dzieci outdoor billboard zbiórka Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie crowdfunding Pomagam.pl Fundacja Kornice


Nazwa wydarzenia:
TU jestem
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Polska
Nadawca:
serwis Pomagam.pl i agencja Feeders
Media:
outdoor, billboard





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek