logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą
   ──────  05.03.2014

Gdyby w Londynie było jak w Syrii

Your browser does not support the video tag.


Jak dzieciństwo spędza szczęśliwe dziecko? Obchodzi urodziny, je słodycze, bawi się z rówieśnikami, gra w piłkę. Jednak w pewnym momencie coś się zmienia – na dworze słychać odgłosy wystrzałów, w domu nagle gaśnie światło, trzeba się ukrywać i uciekać, mała bohaterka spotu poznaje także żołnierzy i szpitalną rzeczywistość. Kolejnych urodzin nie uświetnia już okazały tort, dziewczynka szykuje się do zdmuchnięcia jednej, skromnej świeczki.

Akcja spotu organizacji Save the Children rozgrywa się w realiach Wielkiej Brytanii. Jednak, jak informuje hasło, "Just because it isn’t happening here, doesn’t mean it isn’t happening" ("To, że to nie dzieje się tutaj, nie znaczy, że nie dzieje się w ogóle"). Film jest apelem o pomoc finansową na działalność organizacji w Syrii, gdzie pomaga ona dzieciom dotkniętym przez tamtejszy konflikt.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
This is what war does to a child
Czas:
2014.3.5 - 2014.4.5
Tematy:
Pomoc rozwojowa, Walka z przemocą
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Save the Children UK
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Don't Panic
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
Just because it isn't happening here, doesn't mean it isn't happening (To, że to nie dzieje się tutaj, nie znaczy, że nie dzieje się w ogóle)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek