logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  16.05.2017

Złoto dla geeków, skner i zuchwałych. Kampanie nagrodzone w Cannes

Gdyby w Londynie było jak w Syrii

Your browser does not support the video tag.

Kwestia perspektywy Wojna domowa w Syrii trwa już 3 lata. To wystarczająco długo, by przeciętny mieszkaniec Europy przywykł do myśli, że ona „po prostu nadal trwa”, a przejęcie się sytuacją utrudnia odległa perspektywa – „tak to już jest na Bliskim Wschodzie, tam się tak dzieje”. Nawet media coraz rzadziej relacjonują tragiczne wydarzenia z tego kraju, a jeśli już, to pomijają ich najbardziej pokrzywdzone ofiary – syryjskie dzieci. Organizacja Save The Children UK postanowiła przybliżyć Brytyjczykom ogrom tragedii viralowym filmem. Zabiera on odbiorcę do równoległej rzeczywistości w dobrze im znanym angielskim przedmieściu i pokazuje je oczami małej Brytyjki. Zabawa, urodzinowy tort, radosne życie stopniowo ustępują napięciu, lękowi i walce o przetrwanie – widz zostaje skonfrontowany z obrazem prawdziwej wojny, która dociera na jego ulicę. „Tylko dlatego, że to nie dzieje się tutaj, nie znaczy, że się nie dzieje w ogóle” – tłumaczy claim, a film kończy apel o finansowe wsparcie dla działań, jakie podejmuje organizacja na rzecz syryjskich dzieci. Do tej pory opublikowany na Youtube film obejrzano ponad 31 milionów razy, a solidny rozgłos przyniosło mu podjęcie tematu przez media. Jego wiralowy sukces został nagrodzony na festiwalu w Cannes Złotym Lwem w kategorii Cyber.



Więcej o tej kampanii: Tutaj




CZYTAJ TEŻ:


  • 19.07.2025

    Odwiedź kulturę na wakacjach


  • 14.07.2025

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze


  • 12.07.2025

    Kwiaty


  • 10.07.2025

    Nie ma powodu do świętowania


  • 08.07.2025

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie


  • 29.06.2025

    Prokop oddał głos… psu


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek