logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdyby tylko dzieci miały rację
06.09.2016
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko

Gdyby tylko dzieci miały rację

Your browser does not support the video tag.


Nowy Jork, kraina szczeniąt, świat smakołyków… odpowiedzi dzieci na pytanie, skąd ich zdaniem biorą się psy, były różne i zaskakujące. Wizję dzieci opatrzono barwną animacją. Jednak nagle sielankową atmosferę przerywa głos smutnego dziecka, który informuje "The truth is, most puppies that are bought online and in the stores come from puppy mills" ("Prawda jest taka, że większość szczeniaków kupowanych w internecie i sklepach zoologicznych pochodzi z pseudohodowli"). Wówczas odbiorca dowiaduje się o ciemnej stronie tego biznesu, co dobitnie zilustrowano zupełnie innym, przygnębiającym obrazem. 

Intencją twórców tej kampanii było skonfrontowanie niewinnych wyobrażeń z brutalną rzeczywistością tego patologicznego procederu, jakim niewątpliwie jest funkcjonowanie "fabryk psów". Na stronie agencji Rokkan, odpowiedzialnej za przygotowanie tego spotu, można przeczytać, że tylko w zeszłym roku kupiono ponad 2 miliony szczeniaków przez internet, tudzież w sklepach zoologicznych. A według organizatorów większość ludzi nie wie, że kupuje zwierzę pochodzące z pseudohodowli.

Ponad 2-minutowa reklama kończy się zachętą do podjęcia stanowczych działań i do odwiedzenia strony dontbuyintopuppymills.com, na której to można wypełnić deklarację o zaangażowaniu się w pomoc organizacji The Humane Society of the United States, od lat zajmującej się walką z nieuczciwymi hodowcami, których w Stanach jest ponad 10 tys.

Iga Lewandowska



Nazwa kampanii:
Where do puppies come from?
Czas:
2016.8.25
Nadawca:
The Humane Society of the United States
Media:
Internet
Wykonawca:
Rokkan (New York)
Adresaci:
Osoby planujące zakup psa
Hasło kampani:
Most people don’t know they’re buying from a puppy mill (Większość ludzi nie wie, że kupuje zwierzę z pseudohodowli)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek