logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko
   ──────  06.09.2016

Gdyby tylko dzieci miały rację

Your browser does not support the video tag.


Nowy Jork, kraina szczeniąt, świat smakołyków… odpowiedzi dzieci na pytanie, skąd ich zdaniem biorą się psy, były różne i zaskakujące. Wizję dzieci opatrzono barwną animacją. Jednak nagle sielankową atmosferę przerywa głos smutnego dziecka, który informuje "The truth is, most puppies that are bought online and in the stores come from puppy mills" ("Prawda jest taka, że większość szczeniaków kupowanych w internecie i sklepach zoologicznych pochodzi z pseudohodowli"). Wówczas odbiorca dowiaduje się o ciemnej stronie tego biznesu, co dobitnie zilustrowano zupełnie innym, przygnębiającym obrazem. 

Intencją twórców tej kampanii było skonfrontowanie niewinnych wyobrażeń z brutalną rzeczywistością tego patologicznego procederu, jakim niewątpliwie jest funkcjonowanie "fabryk psów". Na stronie agencji Rokkan, odpowiedzialnej za przygotowanie tego spotu, można przeczytać, że tylko w zeszłym roku kupiono ponad 2 miliony szczeniaków przez internet, tudzież w sklepach zoologicznych. A według organizatorów większość ludzi nie wie, że kupuje zwierzę pochodzące z pseudohodowli.

Ponad 2-minutowa reklama kończy się zachętą do podjęcia stanowczych działań i do odwiedzenia strony dontbuyintopuppymills.com, na której to można wypełnić deklarację o zaangażowaniu się w pomoc organizacji The Humane Society of the United States, od lat zajmującej się walką z nieuczciwymi hodowcami, których w Stanach jest ponad 10 tys.

Iga Lewandowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Where do puppies come from?
Czas:
2016.8.25
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Humane Society of the United States
Media:
Internet
Wykonawca:
Rokkan (New York)
Adresaci:
Osoby planujące zakup psa
Hasło kampani:
Most people don’t know they’re buying from a puppy mill (Większość ludzi nie wie, że kupuje zwierzę z pseudohodowli)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Polacy zdecydowanie popierają rozwój energetyki wiatrowej


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek