logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gdy nowe życie to wyrok śmierci
24.03.2017
Tematy: Kampanie, Kanada, Stany Zjednoczone

Gdy nowe życie to wyrok śmierci



Macierzyństwo i poród zawsze są wielkim wyzwaniem. Jednak niektóre kobiety nie będą miały szansy mu sprostać i to z bardzo niesprawiedliwych przyczyn.

Spot  „Push” (Przyj) powstał z okazji Międzynarodowego Dnia Praw Kobiet. Jest częścią programu „Merck for Mothers” (Merck dla Matek) , który trwa już od 10 lat i prowadzony jest przez amerykańską firmę farmaceutyczną Merck, wszędzie poza Stanami Zjednoczonymi i Kanadą znaną jako MSD.  Korporacja to od wielu lat prowadzi programy pomocowe w krajach rozwijających się na rzecz zmniejszenia śmiertelności matek przy porodach i działa w 30 krajach.

W całej akcji „Merck for Mothers” chodzi o zwrócenie uwagi na przerażająco dużą umieralność rodzących kobiet w krajach rozwijających się. Setki dziewczyn dziennie traci życie na skutek powikłań bądź chorób, które są najzupełniej uleczalne.

W niezwykle wzruszającym i pięknie zrobionym spocie odbiorca towarzyszy 3 kobietom mieszkającym  w zupełnie różnych zakątkach globu. Zagląda w ich codzienne życie od chwili, w której dowiadują się, że są w ciąży, do jak się okazuje, nie zawsze szczęśliwego rozwiązania. Choć życie bohaterek różni się niemal skrajnie, to pewne rzeczy w ich stanie są uniwersalne. Radość, oczekiwanie, dbanie o siebie w miarę możliwości, jakie daje ich codzienność,  obawy. Niestety nie każda z nich ma dostęp do odpowiedniej opieki i wiedzy medycznej ,  co często jest tragiczne w skutkach. Położenie nacisku na ogólnoludzki charakter zmian w życiu kobiety, jakie niesie ze sobą ciąża jest siłą tej kampanii. Podkreśla bowiem ogromną niesprawiedliwość, na której skutek spora część z nich nie doczeka pierwszych chwil swojego dziecka.

Słowo „Push” jest tu nie tylko podpowiedzią dla rodzącej kobiety. Twórcy wzywają do zaangażowania mówiąc „(…)let’s push until all maternal mortality is the thing of the past.” (Walczmy, dopóki śmiertelność matek nie stanie się przeszłością.), apelują o aktywność sektora prywatnego oraz o rozpowszechnianie kampanii i w mediach społecznościowych.

 

Milena Molęda



Nazwa kampanii:
„Push”
Czas:
2017.3.8
Nadawca:
Merck for Mothers
Media:
internet
Wykonawca:
Matter Unlimited
Adresaci:
media, sektor prywatny





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek