Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
Palenie papierosów stało się poważnym problemem społecznym już w latach 80. i 90. XX wieku. I gdy sądzono, że udało się z tym w miarę uporać, kwestia powraca – choć w zupełnie innej formie, niż można się było tego spodziewać. Tylko podczas zeszłego lata w Kanadzie spłonęło 16,5 miliona hektarów lasów. Jeśli ktokolwiek (w tym niemowlęta, kobiety w ciąży i osoby starsze) przebywał wówczas na „świeżym” powietrzu, wdychał równowartość kilku papierosów dziennie. Albo więcej.
Agencja McCann Canada oddała tę zależność za pomocą nośnej a zarazem atrakcyjnej wizualnie metafory – płonący las i wydobywający się z niego dym zostały uformowane w kształcie papierosa. W myśl hasła kampanii brzmiącego: gdy las się pali, pali nie tylko on.
Nazwa kampanii:
Wildfire Smoking
Czas:
2023.10
Tematy:
Ekologia i środowisko, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
Kraje:
Kanada
Nadawca:
The Lung Association
Media:
design
Wykonawca:
McCann Canada
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
27.09.2024
Filary życiowe młodzieży. Wnioski z badania dla Politechniki Wrocławskiej
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz