W ramach artystycznej akcji Gdańskiej Szkoły Muralu na ścianach bloków na gdańskiej Zaspie powstaną w tym roku trzy murale poświęcone tematyce historycznej – 70. rocznicy powstania Dywizjonu 303 oraz 30-lecia założenia Solidarności. Akcja Gdańskiej Szkoły Muralu jest kontynuacją odświeżania wizerunku gdańskiej Zaspy, które trwa od 1997 roku i ma na celu stworzenie największej kolekcji murali na świecie.
Realizacja projektu będzie możliwa dzięki współpracy z firmą Caparol.
– Uczniowie naszej szkoły to entuzjaści malarstwa, filmu, teatru, sztuki – studenci i absolwenci Akademii Sztuk Pięknych. Do wykonania naszych projektów poszukiwaliśmy firmy oferującej materiały malarskie wysokiej jakości, ale przede wszystkim mieliśmy nadzieję spotkać ludzi, dla których sztuka ma ogromne znaczenie. W ten sposób została nawiązana współpraca właśnie z firmą Caparol – tłumaczy Rafał Roskowiński z Gdańskiej Szkoły Muralu.
– Szeroka dostępność twórczości Gdańskiej Szkoły Muralu powoduje, że sztuka dociera nie tylko do koneserów, a także do przypadkowych przechodniów. Zdecydowaliśmy się na wsparcie inicjatywy, która pokazuje inny rodzaj twórczości i zachęca do aktywnego uczestnictwa w odbiorze sztuki. Obopólne korzyści płynące z podjętej współpracy sprawiają, że z dużą dozą optymizmu podchodzimy do zobowiązań wynikających z podpisanej umowy – tak nawiązanie współpracy komentuje Joanna Wysokińska, Marketing Manager z firmy Caparol Polska.
Z końcem lutego firma Caparol nawiązała współpracę z Narodową Galerią Sztuki „Zachęta” w Warszawie, przekazując farby potrzebne do aranżacji kolorystycznej sal wystawowych galerii.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi