logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Marketing regionalny
   ──────  19.10.2011

Gdańsk poza ramami

Your browser does not support the video tag.


W Polsce i za granicą rusza kampania promocyjna Gdańska. Jej koszt wynosi 2,5 mln zł. Hasło „Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności” („Beyond the Frame”) jest przedłużeniem zeszłorocznej koncepcji realizowanej w głośnej kampanii „Dotknij wolności”.

Celem akcji jest wzmocnienie wizerunku miasta, budującego swoją markę na pojęciach wolności i kultury, zwiększenie jego rozpoznawalności w kraju i za granicą oraz popularyzacja Gdańska jako miejsca atrakcyjnego turystycznie, kulturowo i sportowo.

W spocie reklamowym, wyreżyserowanym przez Drew Lightfoota, pokazywani są gdańszczanie, którzy idą w życiu pod prąd i nie poddają się schematom, m.in. Iza Sokołowska, tancerka, która wygrała walkę z nowotworem kręgosłupa, oraz malarka Justyna Dziechciarska, która pokonała strach przed wysokością i stworzyła gigantyczny mural na jednym z bloków w Gdańsku. Muzykę do spotu napisał Paweł Mykietyn.

W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy BeyondTheFrame.pl, w którym każdy użytkownik może nagrać 5-sekundową wypowiedź na temat tego, czym dla niego jest wolność, miłość czy pasja, a następnie, po zmiksowaniu z nagraniami innych użytkowników, udostępnić taką całość swoim znajomym na Facebooku. Z nagrań internautów zaproszony przez Gdańsk kompozytor stworzy pełnowymiarowy utwór, traktując każdą dźwiękową próbkę jako osobną nutę.

Akcja jest zaplanowana do III kwartału przyszłego roku. W Polsce obejmie reklamy w telewizji (m.in. TVN, TVN 24,TVN Style, Polsat, TVP 1 czy TVP 2), internecie (wp.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz w serwisach ipla.pl i Onet VOD) oraz na outdoorze (ambientowa kampania outdoorowa wykorzystująca wielkoformatowe siatki). Ponadto reklama na przełomie listopada i grudnia będzie emitowana w CNN i France24.

Strategię, kreację i mediaplan akcji przygotowała agencja DSK, a zakupem mediów we własnym zakresie zajął się Urząd Miasta Gdańsk.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Wyjdź poza ramy
Czas:
2011.10.19 - 2011.12.30
Tematy:
Marketing regionalny
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Gdańsk
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
DSK
Adresaci:
Mieszkańcy dużych miast, kobiety i mężczyzni w wieku od 16 do 45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem; przedstawiciele opiniotwórczych środowisk
Hasło kampani:
Gdańsk. Wyjdź poza ramy. Dotknij wolności





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.03.2023

    Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli


  • 24.03.2023

    Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA


  • 23.03.2023

    Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”


  • 22.03.2023

    Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!


  • 16.03.2023

    Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek