Neonowa kampania kanadyjskiej sekcji WWF to jedno z wielu przedsięwzięć wpisujących się w globalną akcję „Earth Hour 2010”. W sobotę 27 marca, o godz. 20.30 także Kanadyjczycy wyłączą na 60 minut światła, by w ten sposób wezwać rządy państw do podjęcia konkretnych działań na rzecz powstrzymania zmian klimatu.
Kreacja przygotowana przez agencję Draft FCB przypomina o skutkach nadmiernej emisji gazów cieplarnianych, czyli o ociepleniu klimatu, topniejących lodowcach i suszach. Na 3 plakatach przedstawiono je w formie kolorowych, barowych neonów (które wypełniane są różnymi gazami, także i dwutlenkiem węgla, w zależności od tego, jaki kolor chce się uzyskać) i opatrzono hasłem „Turn off the lights. Help turn off the problem” („Wyłącz światło. Pomóż rozwiązać problem”). Na pierwszy rzut oka, kreacja bardziej przypomina reklamę napojów energetyzujących niż ekologiczną inicjatywę, ale wątpliwości rozwiewa logo WWF.
Poza tradycyjnymi plakatami na stronie www.wwf.ca/earthhour przygotowano e-kartki, a w internetowym sklepie można zakupić koszulki z logo inicjatywy.
K. Kukuła
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Na wojnę tak, poza tym – nie
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice