„Gazeta Wyborcza” z nową odsłoną akcji „Leczyć po ludzku”
20 września rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Leczyć po ludzku”, organizowanej przez „Gazetę Wyborczą”. Tym razem działania i cykl redakcyjny w „Gazecie” poświęcone są zapobieganiu chorobom, temu, jak i dlaczego warto się badać i w jaki sposób oswoić lęk przed schorzeniami.
Czytelnicy „Gazety Wyborczej” uzyskają także odpowiedzi na pytania, w jaki sposób chory powinien podejść do swojego stanu zdrowia i co mogą zrobić bliscy, żeby mu pomóc. Dowiedzą się też, jak mówić o chorobie, czego pacjent może i powinien wymagać od lekarza oraz jak to robić skutecznie.
Artykuły, wywiady i reportaże poświęcone tej tematyce będą publikowane do końca roku 2012 na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl/leczyc w trzeci czwartek miesiąca. Kolejne odcinki cyklu będą dotyczyły zakrzepicy, chorób żył, nowotworów, cukrzycy i chorób rzadkich.
W poprzedniej, pierwszej edycji akcji „Leczyć po ludzku” „Gazeta Wyborcza” zajęła się prawami pacjentów. Podkreślano, jak ważna jest komunikacja lekarza z chorym, poruszono temat raka i chorób przewlekłych oraz radzono, gdzie udać się po pomoc w przypadku różnych dolegliwości.
Więcej informacji na stronie: www.wyborcza.pl/leczyc
Partnerem akcji jest Sanofi.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach