logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Gastronomiczna zbrodnia
01.05.2011
Tematy: Kreacje / printy

Gastronomiczna zbrodnia



Oliwka, pieczeń i krewetka występują jako ofiary zbrodni w reklamie prasowej 15 Kolacji Komendanta Policji (Chief of Police Dinner) organizowanej przez Toronto Crime Stoppers. Oliwka przebita jest szpadą, pieczeń jest krwawa, a krewetka rozerwana na pół. Stylistyka kreacji ma przypominać miejsce przestępstwa, dlatego gastronomiczne „ofiary” otoczone są taśmą policyjną. Na tle białego obrusa lub talerza widać wyraźnie czerwone ślady.

Autorem kreacji jest agencja DDB, która od 2005 roku tworzy kampanie reklamowe Crime Stoppers. Reklamowana Kolacja odbędzie się 10 maja w Liberty Grand, a jej celem jest zbiórka funduszy na działalność funkcjonującego od 1984 roku Toronto Crime Stoppers. Program ten umożliwia mieszkańcom miasta zgłaszanie wskazówek pomocnych w rozwiązaniu śledztw i odnajdywaniu zaginionych osób. Jego działanie polega na współpracy społeczeństwa i miejscowej policji. Grupa obywateli tworzy radę nadzorującą realizowanie programu, organizuje akcje promocyjne oraz zbiera fundusze. Policja sprawuje pieczę nad codziennym funkcjonowaniem współpracy, między innymi obsłując przez 24 h/dobę infolinię do zgłaszania przestępstw.

Jak zapewnia na swojej stronie Crime Stoppers, dzwoniący mogą liczyć na pełną anonimowość – rozmowy nie są nagrywane, a informatorzy nie są w żaden sposób zmuszani do ujawnienia tożsamości czy też zeznawania w sądzie. Ewentualne nagrody za wyjątkowo przydatne wiadomości są przekazywane na podstawie tajnego kodu, który otrzymują zgłaszający.

Z roku na rok program Crime Stoppers staje się coraz bardziej efektywny. Ostatnie statystyki na rok 2009 wskazują, że dokonano około 10 300 zgłoszeń (ponad 1 600 więcej niż w roku wcześniejszym), z czego jedna trzecia była związana z narkotykami. Według Williama Blaira, komendanta miejscowej policji, 10% spadek przestępczości w tym właśnie roku ma ścisły związek z funkcjonowaniem Crime Stoppers.

J.Ślusarska








13.06.2025 polecamy

Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać


12 najlepszych filmów, tylko 6 miejsc w Wielkim Finale, 1 wspólny cel: promować zdrowe jedzenie i ruch wśród dzieci. Czasu coraz mniej! Głosowanie w „Sportowym Wyzwaniu Chrumasa” trwa jeszcze do poniedziałku, 16 czerwca. Wesprzyj dzieciaki!  Dzieci z całej Polski dały z siebie wszystko: kręciły filmy, trenowały ze skakanką, pokazywały, że zdrowa dieta naprawdę daje energię. Spośród ponad 100 nagrań jury wybrało 12. Teraz Twoja kolej – pomóż im zdobyć miejsce w finałowej szóstce! Na zwycięzców czeka Wielki Finał w Warszawie, ale przede wszystkim satysfakcja,  że pokazali coś ważnego – jak jeść zdrowo i być aktywnym z uśmiechem. Pomóż im dotrzeć...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Wydarzenia

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek