logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gardias i Strasburger pójdą na spacer na rzecz hipopotamów
24.07.2012
Tematy: Wydarzenia

Gardias i Strasburger pójdą na spacer na rzecz hipopotamów



Dorota Gardias, Paweł Płuska, Jarosław Kret, Jarosław Gugała, Karol Strasburger, Adam Wajrak i Ricky Lion wezmą udział w ECCO Walkathonie i przekażą pieniądze na rzecz Warszawskiego Ogrodu Zoologicznego, który wybuduje za nie pastwisko dla hipopotamów Huga i Pelagii.

W naturze hipopotamy w ciągu dnia najczęściej pozostają w wodzie. Wychodzą z niej o zmierzchu lub nocą i podróżują w głąb lądu w poszukiwaniu ulubionych gatunków traw. Pasą się około pięciu godzin na dobę, oddalając się od wody do 8 kilometrów. Codzienne spacery służą nie tylko zaspokojeniu głodu, ale wpływają również na utrzymanie wysokiej sprawności fizycznej i urody tych zwierząt. Pastwisko jest zatem dla nich niezbędnym obiektem, zwłaszcza że być może warszawska rodzina hipopotamów niedługo się powiększy.

ECCO Walkathon odbędzie się 15 września na warszawskiej Agrykoli. Za każdy przebyty podczas spaceru kilometr ECCO przekaże 4 zł na wybraną przez uczestnika instytucję: Fundację TVN „Nie jesteś sam” (na pomoc dzieciom z mózgowym porażeniem dziecięcym), Fundację Radia ZET (na wsparcie niemowląt z wrodzonymi wadami serca) bądź Warszawski Ogród Zoologiczny. Bilety można nabyć w sklepach ECCO i ECCO Kids na terenie całej Polski od 6 sierpnia 2012 roku (cena dla dorosłych to 25 zł, dla dzieci 20 zł). Bilet upoważnia do odbioru pakietu startowego, w skład którego wchodzą: plecak, woda, jabłko, przewodnik po trasach, smycz i identyfikator (na którym uczestnik dokonuje wyboru wspieranej instytucji). Pakiet dziecięcy zawiera również koszulkę. Więcej szczegółów na temat tegorocznej edycji charytatywnego spaceru znajduje się w dziale CSR/CRM.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek