Agencja Garden of Words po raz trzeci będzie odpowiedzialna za realizację projektu „Tesco dla Szkół” – flagowego projektu Tesco Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Agencji powierzono przygotowanie oraz koordynację jubileuszowej 10. edycji programu.
Tesco Polska od dziesięciu lat wspiera szkoły podstawowe i gimnazjalne w ramach programu „Tesco dla Szkół”. W 2009 roku realizację 8. edycji programu firma powierzyła agencji Garden of Words. Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania”, zrealizowany w ramach podjętej współpracy, został doceniony na arenie międzynarodowej, zdobywając statuetkę Stevie Awards w konkursie International Business Awards 2011 w kategorii „Kampania PR roku – Relacje ze społecznością”, a współpraca Tesco z Garden of Words została powtórzona w trakcie kolejnej odsłony programu. Podczas 9. edycji Tesco dla Szkół – „Ekorewolucja” blisko 1800 uczniów z całej Polski przygotowało prace konkursowe, na które w ciągu jednego miesiąca oddano za pośrednictwem internetu 1.993.804 głosy, kolejnych 30 szkół otrzymało pracownie multimedialne, a w mediach ukazało się ponad 600 publikacji na temat konkursu.
Tegoroczna, 10. edycja programu będzie realizowana konkursu: Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni”. Do zadań agencji należy koordynacja całego projektu, w tym: przygotowanie strategii, nadzór nad przebiegiem konkursu, stroną internetową, media relations oraz komunikacja ze szkołami, a także prowadzenie sekretariatu konkursu organizacja gal finałowych i dystrybucja nagród.
Konkurs Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni” rusza 17 września br.
Szczegółowe informacje na stronie www.tescodlaszkol.pl
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

