logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Garden of Words po raz trzeci z „Tesco dla Szkół”
12.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Garden of Words po raz trzeci z „Tesco dla Szkół”



Agencja Garden of Words po raz trzeci  będzie odpowiedzialna za realizację projektu „Tesco dla Szkół” – flagowego projektu Tesco Polska z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Agencji powierzono przygotowanie oraz koordynację jubileuszowej 10. edycji programu.

Tesco Polska od dziesięciu lat wspiera szkoły podstawowe i gimnazjalne w ramach programu „Tesco dla Szkół”. W 2009 roku realizację 8. edycji programu firma powierzyła agencji Garden of Words. Projekt Tesco dla Szkół – „Ekomania filmowania”, zrealizowany w ramach podjętej współpracy, został doceniony na arenie międzynarodowej, zdobywając statuetkę Stevie Awards w konkursie International Business Awards 2011 w kategorii „Kampania PR roku – Relacje ze społecznością”, a współpraca Tesco z Garden of Words została powtórzona w trakcie kolejnej odsłony programu. Podczas 9. edycji Tesco dla Szkół – „Ekorewolucja” blisko 1800 uczniów z całej Polski przygotowało prace konkursowe, na które w ciągu jednego miesiąca oddano za pośrednictwem internetu 1.993.804 głosy, kolejnych 30 szkół otrzymało pracownie multimedialne, a w mediach ukazało się ponad 600 publikacji na temat konkursu.

Tegoroczna, 10. edycja programu będzie realizowana konkursu: Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni”. Do zadań agencji należy koordynacja całego projektu, w tym: przygotowanie strategii, nadzór nad przebiegiem konkursu, stroną internetową, media relations oraz komunikacja ze szkołami, a także prowadzenie sekretariatu konkursu organizacja gal finałowych i dystrybucja nagród.

Konkurs Tesco dla Szkół – „Zdrowo Najedzeni” rusza 17 września br.
Szczegółowe informacje na stronie www.tescodlaszkol.pl








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek