logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundusze za prace plastyczne od SES
27.01.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundusze za prace plastyczne od SES



SES zakończył czwartą edycję konkursu plastycznego dla dzieci Astra Talent zorganizowanego w 9 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym: w Polsce, Bułgarii, Chorwacji, Czechach, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Jury, składające się z artystów i wykładowców sztuki, wybrało 12 najlepszych prac, w tym jedną pracę z Polski. Nagrodzonych zostało także sześcioro dzieci, których prace uzyskały największą liczbę głosów podczas głosowania na stronie internetowej.

Konkurs miał na celu zachęcenie dzieci do zaprezentowania swojej kreatywności przez stworzenie pracy plastycznej przedstawiającej temat związany z satelitami. Konkurs był przeznaczony dla dzieci w wieku 8-15 lat i trwał od 1 października do 30 listopada 2014 roku.

Do konkursu zaproszono ogółem 944 szkół ze wszystkich uczestniczących krajów. Za każdą przesłaną poprzez stronę internetową pracę, firma przekazała 1 euro na rzecz Chorwackiego Czerwonego Krzyża. Zebrane pieniądze przeznaczone zostaną na wsparcie edukacyjne dzieci ze szkół podstawowych, które uległy zniszczeniu podczas zeszłorocznej powodzi w Chorwacji, Serbii, Bośni i Hercegowinie.

Konkurs Astra Talent został zainicjowany w 2011 roku, aby pomóc wybranym organizacjom non-profit i zachęcić dzieci ze szkół podstawowych do poszerzenia swojej wiedzy na temat najnowszych osiągnięć technologii poprzez sztukę.

SES to światowy operator satelitarny, posiadający flotę ponad 50 satelitów geostacjonarnych. Firma świadczy satelitarne usługi telekomunikacyjne na rzecz nadawców, firm dostarczających treść i usługi internetowe, operatorów sieci komórkowych i stacjonarnych, a także firm i organizacji rządowych.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek