logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Fundacje korporacyjne a kultura
21.06.2008
Tematy: Wydarzenia

Fundacje korporacyjne a kultura



Forum Darczyńców w Polsce zaprasza na seminarium „Rola fundacji korporacyjnej w budowaniu kultury organizacyjnej firmy” w środę 25 czerwca w godzinach 10.00–13.00 w siedzibie Fundacji im. S. Batorego (Sala Konferencyjna im. Jerzego Turowicza) przy ulicy Sapieżyńskiej 10a w Warszawie.

Uczestnicy seminarium spróbują odpowiedzieć na pytanie, czy polscy pracownicy oczekują od pracodawcy możliwości realizacji celów pozazawodowych. Czy fundacja korporacyjna może odegrać istotną rolę w budowaniu kultury organizacyjnej firmy? Czy może być źródłem pozafinansowej satysfakcji dla pracowników? Czy przyczynia się do budowy wartości, które pomagają firmom przyciągnąć i zatrzymać pracownika?

Rozmowa dotyczyć także będzie tego, jak komunikować o zaangażowaniu społecznym firmy wśród pracowników. Jakich błędów należy unikać? Jak włączać pracowników w proces realizacji strategii zaangażowania społecznego firmy? Jak pozyskiwać środki na cele społeczne wśród pracowników firmy?

Swoimi doświadczeniami podzielą się: Fundacja Kronenberga przy Citi Handlowy, Fundacja Grupy TP oraz Fundacja PricewaterhouseCoopers „Podaruj siebie”.

>> Szczegółowy program spotkania

Udział w seminarium jest bezpłatny, decyduje kolejność zgłoszeń. Zgłoszenia przyjmowane są w biurze Forum Darczyńców do dnia 23 czerwca, tel. 022 536 00 45 lub mail: magdap@forumdarczyncow.pl








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek