logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja Orange poczyta dzieciom bajki
09.03.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja Orange poczyta dzieciom bajki



Orange dołączyło do projektu Fundacji Oswoić Los, w ramach której wydano ilustrowaną książkę z 12 bajkami psychoedukacyjnymi oraz towarzyszącą książce płyty CD. Całość nosi nazwę „Tuż pod moim nosem”. Projekt ma na celu oswojenie dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym z tematem niepełnosprawności. Bajki psychoedukacyjne mają rozwijać w dzieciach postawę otwartości. Każda z nich porusza temat „inności”: zespół Downa, karłowatość, autyzm, otyłość, utratę słuchu i wzroku, mózgowe porażenie  dziecięce, zespół Aspergera, jąkanie, rozszczep kręgosłupa, utratę kończyny.

500 książek z bajkami, zakupionych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego, zostanie przekazanych do wszystkich zerówek w województwie lubelskim.Treść bajek „Tuż pod moim nosem” poznają również dzieci z lubelskich przedszkoli i szkół podstawowych( klasy 1-3). 250 książek trafi także do wolontariuszy Fundacji Orange, którzy będą czytali je dzieciom przebywającym na oddziałach 15 szpitali na terenie całej Polski.

Bajki czytane są przez gwiazdy polskiej sceny: Olka Klepacza, Marcina Prokopa, Muńka Staszczyka, Szymona Majewskiego, Olgę Bończyk, Majkę Jeżowską, Natalię Kukulską, Magdę Mołek oraz Kabaret Ani Mru Mru. Projekt wsparła również swoim udziałem Pierwsza Dama Rzeczypospolitej, Anna Komorowska.

Fundacją Oswoić Los opiekuje się agencja TELESCOPE.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek