logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  08.12.2014

Fundacja Muszkieterów pomaga po raz 14.



Fundacja Muszkieterów, założona przez właścicieli supermarketów Intermarché i Bricomarché, po raz czternasty organizuje Konwój Muszkieterów – akcję charytatywną, której celem jest pomoc potrzebującym dzieciom. Ambasadorką tegorocznej edycji jest Justyna Steczkowska.

Od 5 grudnia do 31 stycznia 2014 roku Muszkieterowie odwiedzą ponad 300 miejsc w Polsce. Pomoc trafi m.in. do domów dziecka, placówek opiekuńczo-wychowawczych, szkół i parafialnych zespołów Caritas, stowarzyszeń, fundacji i domów kultury. Każda placówka otrzyma czek w wysokości 3 500 złotych. W sumie przez dwa miesiące akcji do potrzebujących trafi ponad milion złotych.

Akcja ma charakter ogólnopolski, ale działamy lokalnie. Właściciele sklepów Intermarché i Bricomarché sami wybierają ośrodki w swojej okolicy, którym trzeba pomóc – mówi prezes Fundacji Muszkieterów Marek Feruga.

Co roku w akcję charytatywną Konwój Muszkieterów angażują się polscy artyści. Byli wśród nich m.in. Stanisław Soyka, Krzysztof Krawczyk, Natalia Kukulska, Halina Mlynkowa. W tym roku ambasadorką akcji jest Justyna Steczkowska. Wokalistka wraz z Muszkieterami odwiedzi Warszawę, Szczecinek i Brzeg, gdzie osobiście spotka się z dziećmi. Elementem akcji jest spektakl dla dzieci „Zimowa układanka” przygotowany przez Teatr Wariaté z Poznania, który przez dwa miesiące objeżdża 15 miast w całej Polsce.

Konwój Muszkieterów prowadzony jest od 2001 roku. Początkowo przekazywano wybranym instytucjom konkretne dary – załadowane tiry parkowały przed wytypowanymi placówkami i zostawiały przygotowane specjalnie dla nich paczki z artykułami pierwszej potrzeby: wśród nich były produkty spożywcze, chemia gospodarcza. Od 2009 roku przekazywane są pieniądze.

Klienci sieci Intermarché i Bricomarché mogą bezpośrednio zaangażować się w akcję przez kupno specjalnych toreb. Dochód z ich sprzedaży przeznaczony jest na potrzeby organizacji wskazanych przez właścicieli supermarketów.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek