logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja BGŻ wsparła otwieranie głów
23.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja BGŻ wsparła otwieranie głów



Pod hasłem „Możesz na mnie polegać” Fundacja BGŻ realizuje program, którego celem jest promocja dobrych praktyk zaangażowania lokalnego oraz wspieranie lokalnego wolontariatu.

„Otwórzmy Głowy” to jeden z projektów zrealizowanych dzięki wsparciu Fundacji BGŻ we wsi Czarne Małe. Jego inicjatorką jest Maria Sadowska z Warszawy, 17 letnia uczennica liceum. Projekt polegał na zorganizowaniu letnich warsztatów edukacyjno-kulturalnych dla dzieci i młodzieży ze wsi Czarne Małe.
W 10-dniowych  zajęciach udział wzięło ponad 20 dzieci w wieku 8-14 lat. W programie znalazły się m.in. zabawy pedagogiczne warsztaty muzyczne, fotograficzno-plastyczne, taneczno-sportowe i teatralne.

– Marysia stanowi wzór lidera społeczności lokalnej. Wspieranie takich osób jest przykładem realizacji założeń naszej Fundacji. Nasze hasło „Możesz na mnie polegać!”  po raz kolejny zostało urzeczywistnione  – mówi Małgorzata Zdzienicka–Grabarz, prezes Fundacji BGŻ.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek