logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fundacja Acer ogłasza konkurs proekologiczny
13.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fundacja Acer ogłasza konkurs proekologiczny



Fundacja Acer ogłosiła pierwszą edycję konkursu Incredible Green Contest, promującego działania na rzecz poprawy środowiska naturalnego. Konkurs, otwarty dla studentów wszystkich uczelni z całego świata, jest organizowany, aby zachęcić do opracowywania innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań owocujących oszczędnością energii oraz zmniejszeniem emisji dwutlenku węgla. Ponadto, jego celem jest popularyzacja zagadnień związanych z ochroną środowiska.

Konkurs odbywa się pod hasłem „2020 Future TechLife enabled by green innovation” (Technologie w roku 2020 powstałe dzięki proekologicznym innowacjom). Jego celem jest zachęcenie studentów, aby wykorzystali wiedzę zdobytą w szkole do tworzenia metod lub produktów poprawiających stan Ziemi. Konkurs jest otwarty dla studentów na wszystkich poziomach kształcenia, którzy mogą zgłaszać się indywidualnie lub w zespołach liczących maksymalnie 5 osób. Uczestnicy mogą rejestrować się przez internet do 31 października 2021, natomiast termin składania prac konkursowych upływa 15 listopada 2012.

Spośród zgłoszonych prac, Fundacja Acer wybierze maksymalnie dwanaście, które wezmą udział w finale. Prace konkursowe będą oceniane przez zespół ekspertów, na podstawie głównych kryteriów: przyjazności dla środowiska, realności oraz innowacyjności. Ponadto, zostaną uwzględnione takie czynniki jak: wpływ na klimat, ochrona zasobów naturalnych, przystępność cenowa, możliwość wdrożenia oraz dostępność.

Lista finalistów zostanie ogłoszona 15 marca 2013, natomiast ceremonia wręczenia nagród odbędzie się 4 czerwca 2013. Zwycięzca konkursu otrzyma nagrodę w wysokości 60 000 USD, przewidziano też nagrody za drugie i trzecie miejsce, a także Nagrodę Specjalną Jury. Ponadto projekty, które uzyskają najwięcej głosów w plebiscycie internetowym People’s Choice, otrzymają nagrody specjalne.

Dodatkowe informacje dotyczące warunków uczestnictwa, nagród oraz zgłaszania prac zamieszczono na stronie greencontest.acerfoundation.org.tw








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek