logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  30.06.2010

Forum Darczyńców szuka Liderów Filantropii



Rozpoczęła się 4. edycja ogólnopolskiego konkursu Liderzy Filantropii. Organizator konkursu – Forum Darczyńców – nagrodzi małe, średnie i duże firmy, które konsekwentnie prowadziły działania filantropijne w roku 2009. Tegoroczna edycja konkursu Liderzy Filantropii da odpowiedź, które firmy w warunkach kryzys finansowego pozostały wierne filantropii.

Tytuł „Lidera Filantropii 2010” przyznany zostanie w dwóch kategoriach:
– firmie, która przekazała w minionym roku na cele społeczne największy odsetek swoich dochodów przed opodatkowaniem;
– firmie, która przekazała najwięcej środków na cele społeczne.

– W konkursie Liderzy Filantropii 2010 może wziąć udział każda spółka, która jest zarejestrowana na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Dzięki dwóm kategoriom konkursowym, w prestiżowym gronie Liderów Filantropii mogą się znaleźć zarówno firmy duże, jak i małe. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest wypełnienie ankiety i odesłanie jej do nas do 30 lipca 2010 roku – powiedziała Maria Zaguła-Holzer, Przewodnicząca Zarządu Forum Darczyńców.

Ankieta dostępna jest na stronie konkursowej. Na podstawie nadesłanych i zweryfikowanych danych powstaną listy rankingowe w dwóch kategoriach. Nad procesem wyłaniania laureatów konkursu czuwa firma PricewaterhouseCoopers. Ogłoszenie rankingu odbędzie się w październiku br. w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni statuetką oraz tytułem „Lidera Filantropii 2010”.

– Moim marzeniem jest, aby dzięki prowadzonym przez nas projektom młodzi ludzie odnaleźli radość dzieciństwa, ale przede wszystkim potrafili żyć we współczesnym świecie. Troszczymy się o ich zdrowie i rozwój, zarówno umysłowy, jak i fizyczny, by równie dobrze radzili sobie w szkolnej ławce i na boisku sportowym – mówi Bertus Servaas, właściciel Vive Textile Recycling i założyciel Fundacji Vive Serce Dzieciom. Kielecka spółka VIVE Textile Recycling przekazała na cele społeczne imponujące 18,12% swoich dochodów przed opodatkowaniem i zwyciężyła w zeszłorocznej edycji konkursu w pierwszej kategorii.

-Firma, która chce być prawdziwym partnerem dla swoich klientów, nie może uciekać od odpowiedzialności także za tematy społeczne. Wspomaganie inicjatyw służących szerzeniu dobra, wspieraniu edukacji czy działań charytatywnych jest dla nas bardzo ważne. Tytuł Lidera Filantropii jest dla nas potwierdzeniem, że przyjęty przez nas sposób działania jest właściwy i odpowiada na realnie potrzeby społeczne – mówi Maciej Witucki, Prezes Grupy TP, która w zeszłym roku okazała się bezkonkurencyjna w kategorii „firma, która przekazała najwięcej środków na cele społeczne”.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek