logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  18.08.2011

Folkowy uśmiech od GOSHICO i polskich designerów dla dzieci



„For Kids” to grupa polskich designerów zaangażowanych w akcję „Folk daje uśmiech” zorganizowaną przez markę GOSHICO. Celem akcji jest wsparcie onkologicznego oddziału dziecięcego w Centrum Matki i Dziecka w warszawskim szpitalu przy ulicy Kasprzaka.

Projekt polega na wspólnym stworzeniu przez uczestniczących w projekcie designerów kolekcji zainspirowanych szeroko rozumianym „motywem folkowym”.

– W Warszawie na ulicy Kasprzaka znajduje się onkologiczny oddział dziecięcy, w którym pomoc znajdują zarówno kilkumiesięczne dzieci, jak i nastolatki. Razem z siostrą miałyśmy ogromną przyjemność poznania tych młodych ludzi oraz ich rodziców i lekarzy. Sprzęt i pomoc medyczna są na najwyższym poziomie. Na oddziale panuje atmosfera serdeczności, ale od pierwszego momentu uderzają duże braki w wyposażeniu, które mogłoby owym małym pacjentom uprzyjemnić ten trudny czas. Aż trudno uwierzyć, że w dzisiejszych czasach w sali grupowej stoi mały telewizorek z ruchomą anteną z lat 90’tych oraz video z kasetami. W telewizji często widujemy świetnie wyposażone oddziały dziecięce, takie w których łatwiej znosi się długotrwałe leczenie. Pomyślałyśmy – możemy pomóc – mówi Małgo Kotlonek, która wraz z siostrą Agnieszką jest właścicielką firmy GOSHICO.

Akcja właśnie się rozpoczęła i potrwa do połowy października. Do akcji włączyło się wielu polskich designerów, którzy zainspirowani motywem folkowym do końca sierpnia stworzą własne projekty. Wszystkie zostaną zaprezentowane na specjalnie zorganizowanej wystawie, która będzie punktem kulminacyjnym projektu. Następnie projekty zostaną przekazane na aukcję. Uzyskane pieniądze zostaną przekazane warszawskiemu szpitalowi na ulicy Kasprzaka.

Marka GOSHICO organizuje całą akcję w porozumieniu z Fundacją Spełnionych Marzeń, która opiekuje się dziećmi z chorobami nowotworowymi m.in. z onkologicznego oddziału dziecięcego Centrum Matki i Dziecka.

Wsród zaangażowanych w projekt artystów są: Goshico, Alina Tyro-Niezgoda, Karina Królak, Dominika Bojko, Viola Lee, Bogusław Śliwiński, Joanna Rusin, MOHO Design, J. Sobiepanek, Nuskuart, PROTEIN DESIGN, Laskowscy Design, Magdalena Godawa, Lumière Essence, Małgorzata Baj, Karolina Szeląg,  Poliszdizajn, Aga Pou, Monika Jaworska, Lew Jarmołowicz.

Akcję można śledzić na facebooku For Kids – Folk daje uśmiech.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek