logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Firmy Przyjazne Mamie 2009
12.02.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Firmy Przyjazne Mamie 2009



Miesięczniki „Dziecko” i „Poradnik Domowy” rozstrzygnęły czwartą edycję plebiscytu „Firma Przyjazna Mamie”. W akcji nagrodzonych zostało 6 pracodawców, którzy pomagają rodzicom w łączeniu obowiązków domowych z pracą zawodową.

Zwycięzcami plebiscytu zostały firmy: IKEA Retail Sp. z o.o., Bank Zachodni WBK SA i Colliers International Polska Sp. z o.o.

Wyróżnienia przyznano UPC Polska Sp. z o.o., Motorola Polska Electronics Sp. z o.o. i Delfarma Sp. z o.o..

Każda z nagrodzonych firm stosuje niestandardowe rozwiązania dla rodziców, wykraczające poza obowiązkowe działania wynikające z Kodeksu Pracy, ułatwiające pracę w czasie ciąży i powrót do niej po urlopie macierzyńskim. Są to między innymi: dodatkowe płatne urlopy macierzyńskie dla matki lub dla obojga rodziców, bezpłatna opieka ginekologiczno-położnicza dla kobiet w ciąży i połogu (w tym również nieobowiązkowe badania prenatalne), elastyczny czas pracy, praca w domu czy dodatkowe świadczenia na rzecz rodziny.

Laureaci 4. edycji plebiscytu zostali wybrani przez kapitułę konkursu złożoną z przedstawicieli redakcji i patronów wspierających plebiscyt. W czasie tegorocznej akcji do organizatorów wpłynęło ponad 400 zgłoszeń dotyczących 320 firm z całej Polski. Plebiscyt wspierali: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, TVN Style, AMS, Radio ZET, „Gazeta Praca” oraz serwisy GazetaPraca.pl i eDziecko.pl.

Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w środę, 11 lutego w Teatrze Polonia w Warszawie. Honorowy patronat nad plebiscytem objęła Maria Kaczyńska. Nagrodzone firmy opisują marcowe wydania „Dziecka” i „Poradnika Domowego”.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek