logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Firmy o zdrowiu seniorów
22.10.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Firmy o zdrowiu seniorów



Organizatorzy kampanii „Rak. To się leczy!” – CAE Agency, Musicart, F2F Evolution oraz Fama PR – są pomysłodawcami i koordynatorami akcji „Zdrowi Wiekowi”, która rozpoczęła się debatą poprowadzoną przez Tomasza Lisa i Tomasza Machałę (natemat.pl). Kampania jest adresowana głównie do osób, które mają pod opieką starszych rodziców bądź krewnych, oraz do samych seniorów.

W ramach kampanii „Zdrowi Wiekowi” poruszone zostaną różne zagadnienia związane z geriatrią, np. psychika osób starszych, ich aktywność ruchowa, rehabilitacja, leczenie ran związanych z chorobami wieku dojrzałego, żywienie w chorobie, onkologia czy aktywność rozrywkowa i intelektualna. W tym celu stworzony został portal www.zdrowiwiekowi.pl, na którym można znaleźć informacje i porady specjalistów, oraz bezpłatne wydawnictwo „Zdrowi Wiekowi – o seniorach nie tylko dla seniorów”. Organizatorzy zaplanowali również 5 dwudniowych wydarzeń w galeriach handlowych, opartych głównie na organizacji bezpłatnych konsultacji lekarskich, oraz szereg wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Będą one wsparte kampanią edukacyjno-promocyjną w mediach lokalnych.

Partnerem strategicznym kampanii jest Nutricia, a wśród innych partnerów znalazły się: Convatec, Flexinovo, Cardiamid z kofeiną, Paola i woda Białowieski Zdrój.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek