Organizatorzy kampanii „Rak. To się leczy!” – CAE Agency, Musicart, F2F Evolution oraz Fama PR – są pomysłodawcami i koordynatorami akcji „Zdrowi Wiekowi”, która rozpoczęła się debatą poprowadzoną przez Tomasza Lisa i Tomasza Machałę (natemat.pl). Kampania jest adresowana głównie do osób, które mają pod opieką starszych rodziców bądź krewnych, oraz do samych seniorów.
W ramach kampanii „Zdrowi Wiekowi” poruszone zostaną różne zagadnienia związane z geriatrią, np. psychika osób starszych, ich aktywność ruchowa, rehabilitacja, leczenie ran związanych z chorobami wieku dojrzałego, żywienie w chorobie, onkologia czy aktywność rozrywkowa i intelektualna. W tym celu stworzony został portal www.zdrowiwiekowi.pl, na którym można znaleźć informacje i porady specjalistów, oraz bezpłatne wydawnictwo „Zdrowi Wiekowi – o seniorach nie tylko dla seniorów”. Organizatorzy zaplanowali również 5 dwudniowych wydarzeń w galeriach handlowych, opartych głównie na organizacji bezpłatnych konsultacji lekarskich, oraz szereg wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Będą one wsparte kampanią edukacyjno-promocyjną w mediach lokalnych.
Partnerem strategicznym kampanii jest Nutricia, a wśród innych partnerów znalazły się: Convatec, Flexinovo, Cardiamid z kofeiną, Paola i woda Białowieski Zdrój.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!
-
10.08.2023
Wsparcie dla pszczół gniazdujących w ziemi w Cementowni Cemex w Chełmie
-
28.07.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia
-
27.07.2023
Biedronka zamyka obieg polietylenu
-
18.07.2023
Trwa nabór do 17. edycji konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju”