Organizatorzy kampanii „Rak. To się leczy!” – CAE Agency, Musicart, F2F Evolution oraz Fama PR – są pomysłodawcami i koordynatorami akcji „Zdrowi Wiekowi”, która rozpoczęła się debatą poprowadzoną przez Tomasza Lisa i Tomasza Machałę (natemat.pl). Kampania jest adresowana głównie do osób, które mają pod opieką starszych rodziców bądź krewnych, oraz do samych seniorów.
W ramach kampanii „Zdrowi Wiekowi” poruszone zostaną różne zagadnienia związane z geriatrią, np. psychika osób starszych, ich aktywność ruchowa, rehabilitacja, leczenie ran związanych z chorobami wieku dojrzałego, żywienie w chorobie, onkologia czy aktywność rozrywkowa i intelektualna. W tym celu stworzony został portal www.zdrowiwiekowi.pl, na którym można znaleźć informacje i porady specjalistów, oraz bezpłatne wydawnictwo „Zdrowi Wiekowi – o seniorach nie tylko dla seniorów”. Organizatorzy zaplanowali również 5 dwudniowych wydarzeń w galeriach handlowych, opartych głównie na organizacji bezpłatnych konsultacji lekarskich, oraz szereg wykładów na Uniwersytetach Trzeciego Wieku. Będą one wsparte kampanią edukacyjno-promocyjną w mediach lokalnych.
Partnerem strategicznym kampanii jest Nutricia, a wśród innych partnerów znalazły się: Convatec, Flexinovo, Cardiamid z kofeiną, Paola i woda Białowieski Zdrój.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku