Finał konkursu Renault „Bezpieczeństwo dla wszystkich”
Uczniowie klasy 6b z Zespołu Szkół w Kołbaczu (województwo zachodniopomorskie) wygrali 11. edycję ogólnopolskiego konkursu plastycznego organizowanego w ramach programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Nagroda za zwycięski plakat oraz program artystyczny zatytułowany „„SOS dla bezpieczeństwa!!! Twoje koła ratunkowe na drodze. Nim wyruszysz pomyśl” została przyznana podczas krajowego Finału konkursu 27 kwietnia 2011 w Teatrze Buffo w Warszawie.
O nagrodę główną – kilkudniowy wyjazd do Parku EuroDisneyland pod Paryżem oraz umieszczenie w czerwcu zwycięskiego plakatu promującego bezpieczeństwo ruchu drogowego na billboardach w całej Polsce – rywalizowali uczniowie z pięciu szkół podstawowych z kraju. Zadaniem finałowych zespołów było zaprezentowanie krótkich programów artystycznych ilustrujących hasło przewodnie „Bezpieczna droga do szkoły”. Finałowe zmagania oceniło jury złożone z przedstawicieli instytucji wspierających program (Ministerstwa Edukacji Narodowej, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Ministerstwie Infrastruktury, Komendy Głównej Policji, Instytutu Transportu Samochodowego), patronów medialnych i organizatorów, które przyznało nagrodę główną szkole z Kołbacza.
Do tegorocznej 11. edycji konkursu plastycznego przystąpiło 428 szkół podstawowych z całego kraju, które nadesłały 2112 plakatów promujących bezpieczeństwo ruchu drogowego. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu dowolną techniką plastyczną plakatu ilustrującego hasło „Bezpieczna droga do szkoły”.
Program „Bezpieczeństwo dla wszystkich” został opracowany merytorycznie przez Renault i jest w całości finansowany przez koncern. Kreacją materiałów reklamowych zajmuje się agencja Publicis, za działania public relations i event w Polsce odpowiada agencja Allegro.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary