logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Finał konkursu Renault „Bezpieczeństwo dla wszystkich”
11.05.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Finał konkursu Renault „Bezpieczeństwo dla wszystkich”



Uczniowie klasy 6b z Zespołu Szkół w Kołbaczu (województwo zachodniopomorskie) wygrali 11. edycję ogólnopolskiego konkursu plastycznego organizowanego w ramach programu edukacyjnego „Bezpieczeństwo dla wszystkich” Renault. Nagroda za zwycięski plakat oraz program artystyczny zatytułowany „„SOS dla bezpieczeństwa!!! Twoje koła ratunkowe na drodze. Nim wyruszysz pomyśl” została przyznana podczas krajowego Finału konkursu 27 kwietnia 2011 w Teatrze Buffo w Warszawie.

O nagrodę główną – kilkudniowy wyjazd do Parku EuroDisneyland pod Paryżem oraz umieszczenie w czerwcu zwycięskiego plakatu promującego bezpieczeństwo ruchu drogowego na billboardach w całej Polsce – rywalizowali uczniowie z pięciu szkół podstawowych z kraju. Zadaniem finałowych zespołów było zaprezentowanie krótkich programów artystycznych ilustrujących hasło przewodnie „Bezpieczna droga do szkoły”. Finałowe zmagania oceniło jury złożone z przedstawicieli instytucji wspierających program (Ministerstwa Edukacji Narodowej, Biura Rzecznika Praw Dziecka, Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przy Ministerstwie Infrastruktury, Komendy Głównej Policji, Instytutu Transportu Samochodowego), patronów medialnych i organizatorów, które przyznało nagrodę główną szkole z Kołbacza.

Do tegorocznej 11. edycji konkursu plastycznego przystąpiło 428 szkół podstawowych z całego kraju, które nadesłały 2112 plakatów promujących bezpieczeństwo ruchu drogowego. Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu dowolną techniką plastyczną plakatu ilustrującego hasło „Bezpieczna droga do szkoły”.

Program „Bezpieczeństwo dla wszystkich” został opracowany merytorycznie przez Renault i jest w całości finansowany przez koncern. Kreacją materiałów reklamowych zajmuje się agencja Publicis, za działania public relations i event w Polsce odpowiada agencja Allegro.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek